از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 87629

73 بازدید

به گزارش خطرنگار، صالح دریانورد شامگاه دوشنبه در بازدید از نمایشگاه کتاب هرمزگان اظهار داشت: این نمایشگاه بزرگترین رخداد فرهنگی سال در هرمزگان است و نقش بسیار مهمی در توسعه فرهنگی استان دارد.وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان تلاش می کند تا حمایت پررنگی از عرصه فرهنگ داشته باشد و در جهت برگزاری […]

به گزارش خطرنگار، صالح دریانورد شامگاه دوشنبه در بازدید از نمایشگاه کتاب هرمزگان اظهار داشت: این نمایشگاه بزرگترین رخداد فرهنگی سال در هرمزگان است و نقش بسیار مهمی در توسعه فرهنگی استان دارد.
وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان تلاش می کند تا حمایت پررنگی از عرصه فرهنگ داشته باشد و در جهت برگزاری نمایشگاه کتاب نیز حمایت جدی داشتیم و این امر تداوم خواهد یافت.
دریانورد تاکید کرد: باید برگزاری نمایشگاه کتاب در استان به طور پیوسته استمرار یابد و شرایطی ایجاد شود که جدیدترین کتاب های منتشر شده در کشور در این نمایشگاه ارائه و در دسترس مردم قرار گیرند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان خاطرنشان کرد: استقبال گسترده مردم استان از نمایشگاه کتاب بیانگر عمق دانایی و فرهنگ دوستی این مردم است.
شانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان با حضور ۴۰۰ ناشر از سراسر کشور از هشتم تا ۱۳ اسفند ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه های بندرعباس برگزار شد.
این ناشران در۳۲۴ غرفه، ۷۸ هزار و ۹۷۶ عنوان کتاب خود را عرضه کردند و ۷ میلیارد ریال بن به این نمایشگاه اختصاص یافت و به خریداران ۳۰ درصد تخفیف داده شد.
۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


نمایشگاه کتاب


مدیریت برنامه ریزی


هرمزگان

نظرات بسته شده است.