از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 87492

64 بازدید

به گزارش خطرنگار، آیت الله نعیم آبادی روزدوشنبه در بازدید ازغرفه خطرنگار، در شانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان اظهار داشت: با وجود حضور دستگاه های الکترونیکی و فضاهاهای مجازی اما کتاب به واسطه بی ضرر و بی آسیب بودن آن، جایگاه و اصالت خود را حفظ کرده است ودر مقابل سایر عرصه های فرهنگی و غیر […]

به گزارش خطرنگار، آیت الله نعیم آبادی روزدوشنبه در بازدید ازغرفه خطرنگار، در شانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان اظهار داشت: با وجود حضور دستگاه های الکترونیکی و فضاهاهای مجازی اما کتاب به واسطه بی ضرر و بی آسیب بودن آن، جایگاه و اصالت خود را حفظ کرده است ودر مقابل سایر عرصه های فرهنگی و غیر فرهنگی پیروز میدان است.
رییس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به حضور مردم و خریداران کتاب در شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان، اضافه کرد: ناشران در صحبت های خود از میزان استقبال مردم از این نمایشگاه راضی بودند.
امام جمعه بندرعباس بیان داشت: با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی تصور می‌شد خریدار کتاب کم باشد اما نتیجه نمایشگاه نشان داد کتاب از سبد خانواده ها حذف نشده است.
آیت الله نعیم آبادی افزود: این نشان دهنده وجه فرهنگی مردم هرمزگان است و امید می رود برای پاسخگویی به نیاز آنان مخاطبان، نمایشگاه های کتاب بیشتری در این استان برگزار شود.
شانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان با حضور ۴۰۰ ناشر از سراسر کشور از هشتم تا ۱۳ اسفند ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه های بندرعباس در حال برگزاری است.
این ناشران در۳۲۴ غرفه، ۷۸ هزار و ۹۷۶ عنوان کتاب خود را عرضه می کنند و ۷ میلیارد ریال بن به این نمایشگاه اختصاص یافته و به خریداران ۳۰ درصد تخفیف داده می شود.
۳۲۱۹/۲۰۹۴ /۶۰۴۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


نمایشگاه کتاب


نماینده ولی فقیه در هرمزگان


اولویت فرهنگی

نظرات بسته شده است.