از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 87485

54 بازدید

به گزارش روز دوشنبه خطرنگار، از روابط عمومی جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا، «مهدی رشیدی جهان» اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات کمک آموزشی، تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی و پژوهشی، سرگرمی و اسباب بازی فکری، انتشارات آموزشی، نرم افزارهای آموزشی، موسسات آموزشی و پژوهشی، لوازم التحریر و مبلمان مدارس و […]

به گزارش روز دوشنبه خطرنگار، از روابط عمومی جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا، «مهدی رشیدی جهان» اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات کمک آموزشی، تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی و پژوهشی، سرگرمی و اسباب بازی فکری، انتشارات آموزشی، نرم افزارهای آموزشی، موسسات آموزشی و پژوهشی، لوازم التحریر و مبلمان مدارس و تجهیزات اداری و با محوریت دستاوردها و محصولات ساخت ایران برگزار می‌شود.
وی این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها و محصولات موسسات آموزشی و شرکتهای دانش بنیان ارزیابی کرد و گفت: نمایشگاه جانبی جشنواره با حمایت وزارت آموزش و پرورش، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان ها و نهادهای علمی روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت سال ۹۸ و در محل پردیس شمالی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
رشیدی جهان یادآور شد: با توجه به موفقیت برگزیدگان دوره قبل و کسب ۱۱ مدال طلا، ۴ نقره و ۴ برنز از مسابقات و جشنواره های مختلف بین المللی در سال ۲۰۱۸، در صددیم برگزیدگان این دوره از جشنواره را به رقابت های بین المللی در کشورهای رومانی، کرواسی و روسیه اعزام کنیم.
وی تعداد شرکت کنندگان دوره قبل جشنواره ابن سینا را ۵ هزار و ۲۰۰ دانش آموز از ۳۱ استان اعلام کرد و گفت: این دوره از جشنواره ابن سینا دانش آموزان دوره های ابتدایی، متوسطه اول و دوم و تمامی هنرستان ها و مدارس را زیر پوشش قرار می‌دهد.
دبیر علمی جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا اضافه کرد: این جشنواره ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه و با حضور ۶ هزار دانش آموز، ۸۵۰ مدرسه و پژوهش‌سرا از ۳۱ استان برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، شرکت ها و موسسات مرتبط می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی expo.ebnesinafestival.ir مراجعه کنند.
علمی**۱۸۸۳** ۱۰۵۵

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


آموزش و پرورش


فناوری


جشنواره ابن سینا

نظرات بسته شده است.