از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 87139

40 بازدید

محسن رضایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، درباره تشکیل جلسه هیات عالی نظارت مجمع تشخیص در هفته گذشته در خصوص بررسی بودجه سال ۹۸ در این هیات، اظهار داشت: جلسات ما در این خصوص قرار است ادامه پیدا کند.وی افزود: مغایرت هایی در این زمینه وجود دارد که ما این موارد […]

محسن رضایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، درباره تشکیل جلسه هیات عالی نظارت مجمع تشخیص در هفته گذشته در خصوص بررسی بودجه سال ۹۸ در این هیات، اظهار داشت: جلسات ما در این خصوص قرار است ادامه پیدا کند.
وی افزود: مغایرت هایی در این زمینه وجود دارد که ما این موارد را به مجلس اعلام خواهیم کرد.
پیش از این حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم در گفت وگو با خطرنگار، در این باره گفته بود که اعضای هیات عالی نظارت مجمع چهارشنبه گذشته – ۷ اسفند – لایحه بودجه سال ۹۸ که به تصویب کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی رسیده است را بر اساس سیاست های بالادستی نظامی بررسی کردند.
به گفته عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این جلسه اعضای هیات نقطه نظرات خود را درباره لایحه بودجه سال ۹۸ جمع بندی کردند اما هنوز نهایی نشده است.
به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری لایحه بودجه سال ۹۸ را که از حیث کل منابع بودجه بالغ بر ۲/ ۱۷۰۳ هزار میلیارد تومان است روز چهارم دی تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.
۲۲ تبصره بودجه لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور که از روز شنبه ۲۷ بهمن ماه بررسی آن در مجلس شورای اسلامی آغاز شده بود، پایان یافته و نمایندگان اکنون در حال بررسی بندهای الحاقی به آن هستند.
سیام**۹۳۱۴**۱۵۳۵

انتهای پیام /*


سیاسی


محسن رضایی


بودجه ۹۸


هیات عالی نظارت

نظرات بسته شده است.