از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 87051

85 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، پیشنهاد احمد میرزاده نماینده گرمی در جلسه علنی امروز شنبه مجلس ۱۱۴ رای موافق، ۴۰ رای مخالف، ۸ رای ممتنع از ۲۱۴ نماینده حاضر موافقت کردند.در این پیشنهاد که به تصویب مجلس رسیده آمده است: از ابتدای سال ۹۸ کلیه دستگاه های اجرایی مکلف هستند ساختمان ها و فضاهای مربوط […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، پیشنهاد احمد میرزاده نماینده گرمی در جلسه علنی امروز شنبه مجلس ۱۱۴ رای موافق، ۴۰ رای مخالف، ۸ رای ممتنع از ۲۱۴ نماینده حاضر موافقت کردند.
در این پیشنهاد که به تصویب مجلس رسیده آمده است: از ابتدای سال ۹۸ کلیه دستگاه های اجرایی مکلف هستند ساختمان ها و فضاهای مربوط به آموزش و پرورش را ظرف مدت شش ماه تخلیه کند.
میرزاده در طرح پیشنهاد خود اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم وزارت آموزش و پروش به فضاهای آموزشی و پرورش و ورزشی برای استفاده دانش آموزان، کلیه دستگاه های اجرایی موظفند که فضاهای مربوط به آموزش و پرورش را که به هر عنوان در اختیار آنان قرار دارد را به وزارت آموزش و پرورش تحویل دهند.
وی افزود: نزدیک به پنج هزار کلاس درس در کشور نیاز به تکمیل شدن دارند، بخشی از ساختمان های اداری، مدارس، سالن های ورزشی، کتابخانه ها و مراکز متعدد آموزشی از اول انقلاب تاکنون در اختیار دستگاه های اجرایی است و به هیچ عنوان در اختیار آموزش و پرورش قرار نگرفته است.
وی با بیان این که آموزش و پرورش هم اکنون با ساختمان های غیر استاندارد و کمبود فضاهای آموزشی درگیر است، اظهار داشت: دانش آموزان نیازمند مراکزی هستند که در شان دانش آموز باشد.
سیام**۹۱۲۱**۳۰۵۰**۱۵۳۵

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


بودجه ۹۸

نظرات بسته شده است.