از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 86962

100 بازدید

احمد همتی روز شنبه در گفت و گو با خطرنگار، با بیان اینکه در بیانیه دوم انقلاب به مرزبندی صحیح با دنیا بر اساس تکیه بر توانایی داخلی تاکید دارد، اظهارداشت: رهبری فرمودند بهره گیری از فناوری های نوین آمریکا به منظور پیشرفت و توسعه کشور ایرادی ندارد. رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان با تاکید […]

احمد همتی روز شنبه در گفت و گو با خطرنگار، با بیان اینکه در بیانیه دوم انقلاب به مرزبندی صحیح با دنیا بر اساس تکیه بر توانایی داخلی تاکید دارد، اظهارداشت: رهبری فرمودند بهره گیری از فناوری های نوین آمریکا به منظور پیشرفت و توسعه کشور ایرادی ندارد.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان با تاکید بر استفاده از آن بیانیه دوم انقلاب در تمام ابعاد به بهترین شکل، یادآور شد: بیانه دوم انقلاب به حرکت در چارچوب قوانین به شرط حفظ منافع ملی تاکید دارد.
همتی، احترام به قوانین موجود و عمل به آن ها در کشور و در سطح جهانی را الزامی برشمرد و افزود: همزمان باید از پذیرش برخی قانون های بین المللی که سبب به خطر افتادن منافع کشور می شود به طور قطع خودداری کرد.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص حفظ روابط با شرق و غرب جهان، اضافه کرد: رهبری بر حفظ روابط منطقی و عدالت محور با تمامی کشورهای جهان به غیر از رژیم صهیونیستی و آمریکا تاکید کردند.
وی به ظرفیت های به وجود آمده پس از انقلاب اسلامی ایران در زمینه های مختلف، تصریح کرد: از ظرفیت های موجود به نحو احسن استفاده نشده است.
همتی تاکید کرد: در بیانه گام دوم انقلاب بر ظرفیت های گسترده ایران اسلامی از بعد منابع انسانی و طبیعی تاکید و بهره گیری مطلوب از آن ها ترسیم شده است.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جوانان ایران اسلامی توانمندی هایی دارند اما به دلایل مختلف از این قابلیت ها استفاده نشده است، در صورت محقق شدن این مساله در سال های گذشته، شرایط کشور به مراتب بهتر بود.
وی با اشاره به آگاهی دشمنان نظام از ظرفیت های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: متخاصمان به این موضوع واقفند و سعی بر ایجاد اخلال در روند استفاده بهینه از توانمندی ها را در ۴۰ سال گذشته داشتند.
همتی ابراز داشت: دشمنان نظام به طریق مختلف از جمله جنگ تحمیلی، تجهیز و تحریک گروه های معاند و نیز اعمال تحریم های شدید، موانع مختلفی برای به کارگیری جامعه از ظرفیت های کشور ایجاد کردند‌.
وی با اشاره به کسب تجربه مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی در طول این ۴۰ سال، یادآور شد: در بیانه گام دوم انقلاب بر این نکته تاکید شده که جامعه با بهره مندی از ظرفیت های موجود می تواند همه طرح ها و نقشه های استکبار جهانی و دشمنان نظام را خنثی کند.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان، بر پرهیز و خودداری از رفتارها و سخنانی که بوی افراط و تفریط می دهد، تاکید و بیان کرد: جامعه ایرانی و نیز بین المللی هیچ گاه این دو مقوله را در فعالیت ها نمی پذیرند.
حضرت‌ آیت ‌الله خامنه ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ۲۴ بهمن ماه امسال در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده ‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام /*


سیاسی


نماینده مجلس


منافع ملی


بیانیه دوم انقلاب

نظرات بسته شده است.