از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 86639

93 بازدید

محمد قویدل عصر پنجشبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: در مجموع ۵۷۷ تیم دانش آموزی در این جشنواره علمی پژوهشی به مدت سه روز با هم رقابت می کنند که نسبت به سال قبل از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار است.وی با اشاره به این که در پایان جشنواره از برترین های علمی […]

محمد قویدل عصر پنجشبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: در مجموع ۵۷۷ تیم دانش آموزی در این جشنواره علمی پژوهشی به مدت سه روز با هم رقابت می کنند که نسبت به سال قبل از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار است.
وی با اشاره به این که در پایان جشنواره از برترین های علمی و پژوهشی هر محور قدردانی می شود، بیان داشت: برترین های این جشنواره استانی آمادگی بیشتری جهت حضور در جشنواره ها و مسابقه های کشوری خواهند داشت.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: در دوره قبل ۳۸۰ دانش آموز در قالب ۲۶۷ تیم در جشنواره علمی – پژوهشی این استان شرکت کردند.
قویدل گفت: استان هرمزگان دارای ۲۲ پژوهش سرای دانش آموزی و آزمایشگاه نانو است که دانش آموزان درطول سال تحصیلی برای انجام فعالیت های پژوهشی خود از خدمات این مراکز استفاده می کنند.
قویدل یادآورشد: پژوهش سراهای دانش آموزی هرمزگان برای آموزش و آماده سازی دانش آموران جهت ورود به رقابت های علمی و پژوهشی نقش چشمگیری دارند.
۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام /*


سیاسی


آموزش و پرورش


رقابت علمی پژوهشی


هرمزگان

نظرات بسته شده است.