از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 86448

110 بازدید

«محمد حسینی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: رهبر معظم انقلاب در آستانه چهلمین سالگرد نظام اسلامی پیام خود را در خصوص گام دوم انقلاب ابلاغ و حجت بر همگان تمام شده است.وی بیان کرد: انقلاب اسلامی با کارنامه چهل ساله به پختگی رسیده است و ظرفیت بالایی دارد که باید در […]

«محمد حسینی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: رهبر معظم انقلاب در آستانه چهلمین سالگرد نظام اسلامی پیام خود را در خصوص گام دوم انقلاب ابلاغ و حجت بر همگان تمام شده است.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی با کارنامه چهل ساله به پختگی رسیده است و ظرفیت بالایی دارد که باید در سایه برنامه محوری و راهبردهای حساب شده برای توسعه پایدار در دهه پنجم انقلاب بارور شود.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دهه پنجم انقلاب چشم انداز جدیدی از برقرای عدالت و رفاه پایدار را در جامعه ترسیم کرده که از مولفه های مهم در تحقق این مهم ثبات در قانون است.
حسینی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر بهره گیری از سرمایه های اجتماعی، استفاده از نخبگان و توان نیروهای جوان در اداره کشور تاکید دارند که این مهم نیازمند گفتمان سازی هدفمند و افزایش پیوست ها و مشارکت های اجتماعی در لایه های مختلف جامعه است.
وی عنوان کرد: چابک سازی دولت، جلوگیری از فساد اداری و کاغذبازی اداری از مواردمهمی است که برای پیشبرد امور باید یک بار برای همیشه جامه عمل بپوشد و تحقق اهداف ترسیمی گام دوم انقلاب به آن نیاز دارد.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی کشور نقش موثری در افزایش بهره وری دارد و این مهم پس از اتمام کار بودجه سال آینده در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.
حسینی تصریح کرد: اصلاح ساختار نظام اداری و تسهیل در امور سرمایه گذاری های کوچک و بزرگ، جلوگیری از فساد موجود در جامعه و ثبات قانون نقش موثری در رونق تولید کشور، ایجاد اشتغال و وابسته نبودن به بیگانگان دارد.
وی تاکید کرد: معیشت و به رسمیت شناختن حقوق مردم در گام دوم انقلاب باید با اجرای برنامه های هدفمند بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی عنوان کرد: شاکله نظام اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی نهاده شده و مردم در تمامی امور حضور اگاهانه و موثر دارند و تقویت هدفمند مناسبات دولت – ملت و بسط اثربخشی اقدامات مردمی در تصمیم سازی های خرد و کلان از ضرورت های دهه پنجم انقلاب اسلامی است.
استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است و این استان هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
۳۰۰۵/۶۰۱۳/

انتهای پیام /*


سیاسی


نماینده مجلس


گام دوم انقلاب


عدالت گستری

نظرات بسته شده است.