از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 86224

90 بازدید

کاوه حدادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: ۶ فیلم کوتاه از بهترین های کشور از گروه هنر و تجربه در سالن دکتر زرینکوب اداره ارشاد اسلامی بروجرد اکران می شود.وی اظهار داشت: ۲ فیلم مستند به نام های بادیگارد زمین از سعید گودرزی و مرگ یک مرثیه از نیما کزازی […]

کاوه حدادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: ۶ فیلم کوتاه از بهترین های کشور از گروه هنر و تجربه در سالن دکتر زرینکوب اداره ارشاد اسلامی بروجرد اکران می شود.
وی اظهار داشت: ۲ فیلم مستند به نام های بادیگارد زمین از سعید گودرزی و مرگ یک مرثیه از نیما کزازی به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان بروجرد در جشنواره منطقه ای سینمای جوان (شبدیز) که بین ۱۰ استان کشور در کرمانشاه برگزار می شود شرکت می کنند.
رئیس انجمن سینمای جوان بروجرد گفت: محمد مظفری با یک عکس در جشنواره منطقه ای سینمای جوان (شبدیز) در کرمانشاه حضور خواهد داشت.
حدادی افزود: ۲ هنر جوی انجمن سینمای جوانان بروجرد به نامهای محمد جواد زندیه با فیلم از چین تا چین و مهر السادات زاهد با فیلم عشق داستانی در جشنواره فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای کشور پذیرفته و شرکت خواهند کرد.
وی بیان کرد: انجمن سینمای جوانان بروجرد دارای ۲۱ هنر جوی فیلم سازی است که در حال گذراندن دوره می باشند.
۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


انجمن سینمای جوان


اکران


فیلم کوتاه

نظرات بسته شده است.