از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 86107

64 بازدید

منصور احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: این فیلم داستان یک خانواده آواره کرد ایرانی است که پس از ۲۸ سال اقامت در عراق پس از فروپاشی حکومت رژیم بعثی صدام، تلاش می‌کنند به زادگاهشان در کردستان ایران بازگردند.وی با بیان اینکه این فیلم ساختاری تجربی داشته و دارای […]

منصور احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: این فیلم داستان یک خانواده آواره کرد ایرانی است که پس از ۲۸ سال اقامت در عراق پس از فروپاشی حکومت رژیم بعثی صدام، تلاش می‌کنند به زادگاهشان در کردستان ایران بازگردند.
وی با بیان اینکه این فیلم ساختاری تجربی داشته و دارای مخاطبان خاص خود است، اظهار داشت: با وجود تجربی بودن این فیلم استقبال خوبی در شهرهای مختلف ایران از اکران آن به عنوان یک تجربه مثبت در عرصه سینما انجام گرفته است.
احمدی ادامه داد: بعد از اکران این فیلم در سالن فرهنگسرای سیمرغ این شهرستان جلسه نقد این فیلم با حضور ‘ابراهیم سعیدی’ کارگردان فیلم و چند نفر از منتقدان هنر سینما و علاقه مندان در این مکان برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: به همین مناسبت کارگاه تدوین فیلم نیز با حضور کارگردان این فیلم نهم اسفندماه در سالن آمفی تئاتر کتابخانه عمومی متسوره کردستانی بوکان برگزار می شود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان ادامه داد: برای حضور در این کارگاه که به صورت رایگان و با همکاری اداره ارشاد اسلامی برگزار می شود تاکنون بیش از ۵۵ نفر از شهرستان های ارومیه، مهاباد، پیرانشهر، بوکان، شاهین دژ، سقز، بانه، تهران و سمنان ثبت نام کرده اند.
به گزارش خطرنگار، فیلم ماندوو در جشنواره ها و فستیوال های مختلف بین المللی شرکت کرده و توانسته است جوایز ارزشمندی را به خود اختصاص دهد که جایزه «فیپرشی» فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم در بخش مسابقه هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ‘زردآلوی طلایی’ ایروان در کشور ارمنستان، جایزه ویژه هیات داوران در بخش رقابتی و دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «بیروت» در کشور لبنان از جمله این عناوین است.
۷۵۱۰/۶۱۸۵/۷۱۲۹

انتهای پیام /*


فرهنگی


فیلم سینمایی


اکران فیلم


بوکان

نظرات بسته شده است.