از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 85875

64 بازدید

به گزارش خطرنگار، سورنا ستاری به همراه عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مدیران و مسئولان از محصولات تولیدی شرکت های دانش بنیان و فناور استان قزوین با آخرین دستاوردهای این شرکت ها آشنا شد. دستگاه برق گیر نساجی، قطعات پیشرفته خودرو، دستگاه تعادل سنج کنترلی،ابزار کشش و فشار سنج، آشغالگیر مکانیکی، تجهیزات تعمیرات […]

به گزارش خطرنگار، سورنا ستاری به همراه عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مدیران و مسئولان از محصولات تولیدی شرکت های دانش بنیان و فناور استان قزوین با آخرین دستاوردهای این شرکت ها آشنا شد.
دستگاه برق گیر نساجی، قطعات پیشرفته خودرو، دستگاه تعادل سنج کنترلی،ابزار کشش و فشار سنج، آشغالگیر مکانیکی، تجهیزات تعمیرات اضطراری خطوط لوله در خشکی و دریا، محصولات کشت بافت، دستگاه آزمون تعیین معیار مصرف انرژی لوازم برقی خانگی، دستگاه هشدار دهنده میدان،دستکش فیزیوتراپی،وسیله رطوبت ساز سرد صنعتی، پمپ پدالی هیدرولیکی و … از جمله محصولات بازدید شده بودند.
وی همچنین در ادامه از واحدهای فناور و استارت آپ های مستقر در پارک علم و فناوری استان دیدن کرد و با محصولات آنها در حوزه آی تی آشنا شد.
اهدای گل به بانوان حاضر در این مراسم به مناسبت روز زن و مادر از حاشیه های این بازدید بود.
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در ادامه با حضور در مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان از دستاوردهای تحقیقاتی این مرکز دانشگاهی بازدید کرد.
سامانه نوبت دهی آنلاین و دریافت کارت پرواز،سیستم مدیریت درآمد،سامانه استودیو بازی سازی،سامانه شبکه سازی استارت آپها، سیستم مدیریت باطری،قطعات ربات و اسباب بازی خانگی، قطعات الکترونیکی،تجهیزات پزشکی و … از جمله محصولات بازدید شده در این بازدید بودند.
۹۰ واحد فناور در پارک علم و فناوری استان قزوین و ۲۱۹ واحد دانش بنیان در استان قزوین مشغول فعالیت هستند.
۶۱۰۱*۳۰۱۳

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


محصولات فناورانه


پارک علم و فناوری


معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری

نظرات بسته شده است.