از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 85781

92 بازدید

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، ، علی دیواندری امروز در نشست خبری کنفرانس مدیریت استراتژیک در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از فعالیت های علمی این دانشگاه از جمله همایش استرتژی در جهت حل مشکلات کشور بویژه در حوزه اقتصاد است.وی افزود: استراتژی های در حوزه کسب و کار […]

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، ، علی دیواندری امروز در نشست خبری کنفرانس مدیریت استراتژیک در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از فعالیت های علمی این دانشگاه از جمله همایش استرتژی در جهت حل مشکلات کشور بویژه در حوزه اقتصاد است.
وی افزود: استراتژی های در حوزه کسب و کار راه گشای افتصاد کشور است، از این رو باید سیاست های لازم برای فعال بودن بنگاه های اقتصادی ایجاد شود.
رئیس کنفرانس مدیریت استراتژیک با اشاره به اینکه بهره مندی اندیشمندان دانشگاه از دانش روز، یادآور شد: در پنجمین همایش مدیریت استراتژی اندیشمندان، محققان، دانشجویان ، علاقه مندان، صاحبان صنایع و مدیران صنعت حضور دارند تا هر قشر بتواند از تجربه های دیگری بهره مند شود.
به گفته دیواندری ، مخاطبان کنفرانس استادان ، اعضای هیأت علمی و، مدیران ارشد ، مدیران استراتژیک شرکت ها مدیران مالی و بازاریابی توسعه کسب و کار هستند.
وی در ادامه درباره محورهای کنفرانس گفت: تفکر استراتژیک در سطح علمی و منطقه ای، رقابت میان شرکت ها و توانمندی های استراتژیک و حوزه مسئولیت اجتماعی در این همایش مورد توجه قرار می گیرد.
به گفته دیواندری، همایش در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه ، روز اول در سالن همایش های صدا و سیما و روز دوم در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود.
رئیس پژوهشکده پولی بانکی با اشاره به دوزبانه بودن این همایش، خاطرنشان کرد: ۳۹ نفر از اعضای هیأت علمی و محققان تهران، شریف شهید بهشتی و برخی دیگر از دانشگاه های داخل و خارج از کشور در این همایش سخنرانی می کنند.
دیواندری افزود: از میان ۳۰۰ مقاله ارسالی ، ۱۰۵ مورد توسط دبیر خانه پذیرفته شد که به دلیل محدودیت های زمانی و مکانی ۱۳ مقاله در این همایش ارائه می شود.
وی از برگزاری سه پنل در این همایش خبر داد و گفت: پنل های همایش در حوزه های بازار سرمایه ، استارتاپ و خودرو تشکیل می شود.
رئیس پنجمین کنفرانس مدیریت استراتژیک با اشاره به ایجاد نوآوری در پنجمین همایش مدیریت استراتژیک تأکید کرد: برای اولین بار در این رویداد به شرکت هایی که رتبه برتر در ارزیابی ها را بدست آوردند، جایزه ملی استراتژی در سطوح مختلف اهدا می شود و در نهایت شرکت ها به جامعه معرفی می شوند.
دیواندری افزود: همایش حامیان معنوی، صنعتی و رسانه ای دارد و پیش بینی می شود بیشتر علاقه مندان به حوزه کسب و کار در این همایش حاضر شوند.
**۹۴۹۱**۱۶۰۱**

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


ارتباط صنعت و دانشگاه


کنفرانس مدیریت استراتژیک


علی دیواندری

نظرات بسته شده است.