از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 85551

73 بازدید

به گزارش خطرنگار، در این مراسم یکی از اساتید حوزه علیمه به فضائل و مناقب زهرای مرضیه(س) و ضرورت شناخت زندگی و سیره این بانوی نمونه اسلام اشاره کرد.حجت الاسلام سید جمال نجم الهدی با تبریک این میلاد گفت: عمل به سیره ائمه طاهرین (س) و حضرت فاطمه زهرا (س) سعادت دنیا و آخرت را […]

به گزارش خطرنگار، در این مراسم یکی از اساتید حوزه علیمه به فضائل و مناقب زهرای مرضیه(س) و ضرورت شناخت زندگی و سیره این بانوی نمونه اسلام اشاره کرد.
حجت الاسلام سید جمال نجم الهدی با تبریک این میلاد گفت: عمل به سیره ائمه طاهرین (س) و حضرت فاطمه زهرا (س) سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد.
۲۰ جمادی الثانی سالروز ولادت فاطمه زهرا (س)( هشتم قبل از هجرت) و روز زن ، تولد حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی ( ۱۳۲۰ هجری قمری) است.
وی به اهمیت حجاب و عفاف در مقابل توطئه های فرهنگی دشمنان و همچنین رعایت آن توسط بانوان و الگوگیری از زهرای مرضیه(س) پرداخت و بر فرهنگ سازی آن در بین دانش آموزان تاکید کرد.
در ادامه توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برنامه مولودی خوانی و همچنین توسط گروه همخوانی و تواشیح چند برنامه فرهنگی اجرا شد.
برگزاری مسابقه و اهدای جایزه به نفرات برتر در خصوص این میلاد باسعادت برگزار شد.
پنج هزار دانش آموز یزدی عضو انجمن های اسلامی مدارس هستند.
استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت، ۲۵۰ هزار دانش آموز دارد که در یکهزار و ۹۲۰ واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.
۷۵۳۶/ ۲۰۴۷/

انتهای پیام /*


فرهنگی


انجمن اسلامی


میلاد فاطمه(س)


شهر یزد

نظرات بسته شده است.