از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 85503

78 بازدید

به گزارش یکشنبه شب خبرنگار فرهنگی خطرنگار، این فیلم در کنار فیلم هایی همچون (روما) از مکزیک، (داگمن) ماتئو گارونه از ایتالیا، (یک خانواده از هم پاشیده) از آرژانتین همچنین فیلم هایی چون سه رخ -جعفر پناهی، بمب یک عاشقانه – پیمان معادی و فیلم های دیگر از شصت کشور جهان به رقابت می پردازد. […]

به گزارش یکشنبه شب خبرنگار فرهنگی خطرنگار، این فیلم در کنار فیلم هایی همچون (روما) از مکزیک، (داگمن) ماتئو گارونه از ایتالیا، (یک خانواده از هم پاشیده) از آرژانتین همچنین فیلم هایی چون سه رخ -جعفر پناهی، بمب یک عاشقانه – پیمان معادی و فیلم های دیگر از شصت کشور جهان به رقابت می پردازد.
این جشنواره با حضور یکصد و یک فیلم از سراسر جهان از تاریخ ۲ تا ۹ اسفند برگزار می شود.
مدیر هنری این فستیوال ویدیی شانکار گفت: صد و یک فیلمی که در این جشنواره پذیرفته شده است اکثرا برنده جوایز مختلف یا کاندیدای اسکار هستند. در حقیقت ما مطمئن هستیم یکی از این فیلم ها که در جشنواره به نمایش در می آید برنده بهترین تصویر اسکار خواهد بود.
علی ابراهیمی کارگردان جوانِ فیلم «عطر داغ» که در حال حاضر در این جشنواره حضور دارد و از مدعوین این جشنواره است گفت: من سینمای هند را یک سینمای موفق در حوزه فیلم های مفهومی و تجاری می دانم و اولین حضور فیلم عطر داغ در جشنواره بین المللی بنگلر و رقابت با فیلم های درخشانی چون (روما) کارگردان آلفونسو کوران – از مکزیک (یک خانواده از هم پاشیده) فیلم ماریا آلخه از آرژانتین، تنها در عروسی ام فیلم مارتا برگمن از رومانی، کلیر عزیزفیلم جولی برتوچلی از فرانسه ، و غیره نقطه درخشانی برای فیلم ما است.
فیلم عطر داغ با بازی متفاوت شهرام حقیقت دوست، در راستای سلامت خانواده، روایتی جسورانه و پرکشش از زندگی انسان ها بویژه جوانانی است که در مواجه با چالش ها و حوادث تلاش می کنند تا سرنوشتشان را تغییر دهند.
از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به خاطره اسدی، مهرداد صدیقیان، بهاره کیان‌افشار، شیوا مکی نیان و سیما تیرانداز اشاره کرد.
فراهنگ ** ۹۰۱۲ ** ۱۳۵۵ **

انتهای پیام /*


فرهنگی


سینما


عطرداغ


جشنواره بنگلور

نظرات بسته شده است.