از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 85373

110 بازدید

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی خطرنگار، از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین پارسایی دراین باره گفت: کارگردان تقاضای اکران در گروه هنر و تجربه را داشته اما این امر با توجه به محتوای فیلم مستلزم اصلاحات اساسی و بنیادی بود که به کارگردان فیلم اطلاع […]

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی خطرنگار، از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین پارسایی دراین باره گفت: کارگردان تقاضای اکران در گروه هنر و تجربه را داشته اما این امر با توجه به محتوای فیلم مستلزم اصلاحات اساسی و بنیادی بود که به کارگردان فیلم اطلاع داده شده است.
مدیر کل اداره نمایش خانگی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: فیلم مذکور تاکنون اکران نشده و نخواهد شد.
به گزارش خطرنگار، فیلم سینمایی « وقت داریم حالا » با نام فرانسوی « ON A LE TEMPS » در سال ۱۳۹۲ ساخته شد.
زبان فیلم فرانسوی است و در آن یک دختر و پسر ۱۷و۲۰ ساله ایفای نقش می کنند که طی یک روند تست‌گیری انتخاب شده‌اند.
این فیلم درباره «یک ایرانی به نام « عماد » است که پس از چند سال تحصیل در شهر کوچک بزانسون قصد دارد خود را به یک آژانس مانکن در پاریس معرفی کند. در حالی که به دوست خود که دختری فرانسوی به نام کارولین است، گفته می خواهد به ایران برگردد.
در آستانه سفر و جدایی همیشگی، کارولین که – زیر سن قانونی است – او را مطلع می‌کند از سوی عماد باردار است.
کاهانی ساخت فیلمهایی چون «بیست»، «هیچ»، «اسب حیوان نجیبی است»، «بی‌خود و بی‌جهت» و… را در کارنامه هنری‌اش دارد که هر کدام برای نمایش حواشی خاص خود را داشتند.
اخیراً نیز در فضای مجازی لیست ممیزی‌های فیلم «وقت داریم حالا» از سوی دست‌اندرکاران آن منتشر شده بود.
فراهنگ ** ۹۲۴۶ ** ۱۳۵۵ **

انتهای پیام /*


فرهنگی


سینما


فیلم فاقد مجوز


وقت داریم حالا

نظرات بسته شده است.