از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84390

41 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه گروه دانشگاه خطرنگار، مرحله دانشگاهی این دوره از مسابقات از ۲۷ اسفندماه در دانشگاه فرهنگیان البرز آغاز شد و در روز پایانی پنج تیم سروش، افق، آرمان، ورهان و هانیل به مرحله بعدی راه یافتند.هدی اصل روستا دبیر اجرایی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان البرز در این باره گفت: […]

به گزارش روز چهارشنبه گروه دانشگاه خطرنگار، مرحله دانشگاهی این دوره از مسابقات از ۲۷ اسفندماه در دانشگاه فرهنگیان البرز آغاز شد و در روز پایانی پنج تیم سروش، افق، آرمان، ورهان و هانیل به مرحله بعدی راه یافتند.
هدی اصل روستا دبیر اجرایی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان البرز در این باره گفت: تیم های آرمان و هانیل بر سر گزاره «تقویت زبان ملی، موجب کم رنگ شدن زبان‌های محلی می‌گردد» مناظره کردند که در پایان طبق اعلام رأی هیأت داوران هر دو تیم به مرحله بعدی راه یافتند.
وی افزود: مناظره دوم نیز میان تیم های ورهان و رایان از دانشگاه امیرکبیر (خواهران) با موضوع گزاره «وجود مدارس استعداد درخشان (سمپاد) مغایر با عدالت آموزشی است» برگزار شد و تیم «ورهان» به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
دبیر اجرایی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان البرز اظهار داشت: مناظره سوم میان تیم‌ های سروش و دیالمه با موضوع گزاره «خدمت سربازی به نفع امنیت کشور است» برگزار و تیم «سروش» به عنوان تیم برگزیده معرفی شد. همچنین، مناظره چهارم بین تیم های امید و افق با موضوع گزاره «افشاگری مسئولین موجب اعتماد بیشتر مردم به نظام می‌گردد» برگزار شد و در نهایت هیأت داوران تیم افق را برنده مناظره اعلام کرد.
مرحله فینال و اختتامیه مرحله دانشگاهی مسابقات مناظره دانشگاه فرهنگیان که در روزهای ۴ و ۷ اسفندماه برگزار خواهد شد، ضمن برگزاری فینال در هر کدام از دانشگاه‌ها شاهد مناظره تیم‌های برگزیده از دانشگاه امیر کبیر(خواهران) و دانشگاه حکیم فردوسی (براداران) خواهیم بود.
**۹۲۸۳**۱۶۰۱**

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


مناظره دانشجویی


جهاد دانشگاهی

نظرات بسته شده است.