از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 83463

77 بازدید

محمدعلی غفاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد حدود ۴۴۰ میلیارد ریال بدهی مالیاتی دارند.وی با اشاره به اینکه بیشتر مودیان این استان خوش حساب هستند تاکید کرد: ماموران امور مالیاتی برای وصول مالیات آن دسته از مودیانی که نسبت به پرداخت بدهی خود […]

محمدعلی غفاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد حدود ۴۴۰ میلیارد ریال بدهی مالیاتی دارند.
وی با اشاره به اینکه بیشتر مودیان این استان خوش حساب هستند تاکید کرد: ماموران امور مالیاتی برای وصول مالیات آن دسته از مودیانی که نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نکنند از ظرفیت های قانونی مانند توقیف حساب،املاک و ممنوع الخروجی استفاده می کنند.
افزایش درآمدهای مالیاتی یکی از برکات انقلاب اسلامی است که طرح جامع مالیاتی یکی از بزرگترین پروژه های اقتصادی کشور محسوب می شود.
اجرای طرح جامع مالیاتی تحول اقتصادی برای تامین منابع مالی به همراه داشته است که پیشی گرفتن درآمدهای مالیاتی از درآمدهای نفتی در ۲ سال گذشته نتیجه اقدام های ارزشمند این طرح است.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: قانون مالیات های مستقیم ضمن پیش بینی ساز و کارهای قانونی برای اخذ مالیات به عنوان حقوق دولت ، معافیت های لازم و عادلانه را در راستای حمایت از تولید و فعالان اقتصادی لحاظ کرده است.
استان ۷۲۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ هزار مودی مالیاتی دارد.
۸۱۴۳/۶۱۱۰

انتهای پیام /*


اقتصاد


بخشودگی


مالیات


کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بسته شده است.