از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 83221

81 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، ۱۸۴ نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از حرکت انقلابی سپاه پاسداران در برخورد با کشتی های صیادی خارجی تقدیر و تشکر کردند. در این بیانیه که توسط احمد امیرآبادی با عنوان تشکر و حمایت از حرکت انقلابی سپاه در برخورد با کشتی های صیادی خارجی آمده است: امروز […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، ۱۸۴ نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از حرکت انقلابی سپاه پاسداران در برخورد با کشتی های صیادی خارجی تقدیر و تشکر کردند.
در این بیانیه که توسط احمد امیرآبادی با عنوان تشکر و حمایت از حرکت انقلابی سپاه در برخورد با کشتی های صیادی خارجی آمده است: امروز سپاه پاسداران در همه عرصه های دفاعی، علمی و فرهنگی، اجتماعی و حتی کمک به معیشت مردم و ایجاد اشتغال پیشتاز بوده و بسی جای خرسندی است که این مجموعه همواره و در بسیاری از زمینه ها برگ زرینی را به مجموعه افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده است
این بیانیه می افزاید: اخیرا صیادان مناطق جنوب کشور دغدغه هایی داشتند که کشتی های خارجی با حمایت سازمان شیلات و با سیستم ها و تجهیزات پیشرفته انواع آبزیان را صید می کردند و این اقدام ضمن آسیب جدی به محیط زیست، باعث افزایش قیمت ماهی و ضربه زدن به اشتغال شده است.
در بخشی از این بیانیه آمده است: این اقدام به جا و شایسته سپاه پاسداران به عنوان اقدامی جهادی و انقلابی از سوی فرزندان ملت در نیروی دریایی سپاه مقتدر انقلاب با رقه امید و باور را در مردم به ویژه صیادان منطقه ایجاد کرد و اطمینان آنان به نیروهای مسلح به ویژه سپاه را نمایان کرد.
این بیانیه می افزاید: امید است دستگاه قضایی نیز اشد مجازات را برای کسانی که با استفاده از رانت ها قصد اخلال و نارضایتی در مردم را داشته و دارند اعمال کند.
سیام*۹۱۲۱*۱۰۵۸

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


سپاه

نظرات بسته شده است.