از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 83057

65 بازدید

به گزارش خطرنگار، مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: برای اجرای این طرح بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.غلامحسین شیری افزود: این طرح ها شامل بهره برداری از قطعه اول راه اصلی کاشی به کرتی در شهرستان جاسک به طول ۲۶ کیلومتر […]

به گزارش خطرنگار، مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: برای اجرای این طرح بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
غلامحسین شیری افزود: این طرح ها شامل بهره برداری از قطعه اول راه اصلی کاشی به کرتی در شهرستان جاسک به طول ۲۶ کیلومتر با هزینه بیش از ۵۴۸ میلیارد ریال و پل بزرگ کاشی به طول ۱۶۰متر و اعتبار ۱۳۷میلیارد ریال در شهرستان جاسک است.
وی بیان داشت: بهره برداری از ۳۶۷ کیلومتر راه روستایی با هزینه بیش از۹۲۰ میلیارد ریال و بازآفرینی شهری، بازگشایی و تملک برای بلوار ۲۴متری محله چاهستانی های بندرعباس با هزینه بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال از دیگر افتتاحی است.
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی روز یکشنبه از طریق بندرلنگه برای سفری ۲ روزه وارد هرمزگان شد.
رییس جمهوری پس از ورود بندرلنگه به هرمزگان در ورزشگاه تختی این شهرستان با مردم دیدار کرد.
بهره برداری از مرحله سوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و ارتقای توسعه کمیت و کیفیت پالایش نفت بندرعباس و شرکت در نشست شورای اداری هرمزگان از برنامه های سفر رییس جمهوری به استان هرمزگان است.
بهره برداری از طرح های نیروی دریایی و به آب اندازی زیردریایی و بهره برداری ویدئوکنفرانسی از طرح های جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی از دیگر برنامه های این سفر است.
۴۰ طرح اقتصادی با اعتبار ۶۰ هزار میلیارد ریال در سفر ۲ روزه رییس جمهوری (۲۸ و ۲۹ بهمن ماه جاری) در هرمزگان به بهره برداری می رسد.
این طرح ها در حوزه پالایش نفت ستاره خلیج فارس، نفت بندرعباس، نیروی دریایی ارتش، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آبخیزداری، آموزش و پرورش و نوسازی مدارس است.
۲۰۹۴ /۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام /*


اقتصاد


راه و شهرسازی


بهره برداری از طرح ها


رییس جمهوری

نظرات بسته شده است.