از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 82852

89 بازدید

به گزارش روز شنبه خطرنگار، از دانشگاه شهید بهشتی، این تفاهم‌نامه در حاشیه جلسه کمیسیون بین‌المللی سدهای بزرگ، به امضای علی نورزاد رئیس دانشکده مهندسی عمران، آب و محیط‌ زیست دانشگاه شهید بهشتی و رئیس دانشکده مهندسی عمران دانشگاه Graz اتریش رسید. تبادل استاد و دانشجو و انجام پروژه‌های مشترک تحقیقاتی از محورهای اصلی این […]

به گزارش روز شنبه خطرنگار، از دانشگاه شهید بهشتی، این تفاهم‌نامه در حاشیه جلسه کمیسیون بین‌المللی سدهای بزرگ، به امضای علی نورزاد رئیس دانشکده مهندسی عمران، آب و محیط‌ زیست دانشگاه شهید بهشتی و رئیس دانشکده مهندسی عمران دانشگاه Graz اتریش رسید.
تبادل استاد و دانشجو و انجام پروژه‌های مشترک تحقیقاتی از محورهای اصلی این تفاهم‌نامه است.

**معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی؛ معاونت دانشجویی برتر کشور
در شصت و سومین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور با حضور مجتبی صدیقی، معاون دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور، در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران ، صمد حاج جباری، معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی بر اساس نظام ارزیابی عملکرد، برای تلاش های ارزنده و فعالیت های موثر در ارایه تسهیلات و خدمات رفاهی توام با حفظ کرامت انسانی به دانشجویان، به عنوان معاون دانشجویی برتر کشور برگزیده شد.

**شانزدهمین سمینار توانمندسازی پژوهشی دانشجویان
شانزدهمین سمینار توانمندسازی پژوهشی دانشجویان به همت معاونت پژوهشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
پیشینه ارتباطات علمی، چیستی ارتباطات علمی، انواع ارتباطات علمی، شیوه های ارتباطات علمی، گروه های فعال در ارتباطات علمی، ویژگی های پژوهشگری دیجیتال، چالش ها و مشکلات پژوهشگری دیجیتال و ابزارهای پژوهشگری دیجیتال مهم ترین سرفصل های این سمینار بودند.
این مجموعه سمینارها با هدف توانمندسازی پژوهشی دانشجویان روزهای سه شنبه هر هفته (به جز ایام تعطیل) ساعت ۱۱:۳۰تا ۱۲:۱۵ برگزار می شود.​

**آغاز جشنواره ملی دستاوردها و توانمندسازی های دانشگاه پیام نور
جشنواره ملی دستاوردها و توانمندسازی ها، به میزبانی دانشگاه پیام نور استان گلستان آغاز به کار کرد.
ناصر محمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزش مدیریت سبز دانشگاه پیام نور در افتتاحیه این جشنواره با بیان این که برای اولین بار ۳ جشنواره ‘حرکت’، ‘رویش’ و ‘نشریات’ با همدیگر ادغام شده و طی سه روز در استان گلستان برگزار می شود، اظهار کرد: جشنواره رویش مربوط به کانون های فرهنگی و هنری و جشنواره حرکت مربوط به انجمن های علمی است.
وی افزود: جشنواره نشریات نیز در زمینه نشریه های فعال فرهنگی کشور است که در قالب دستاوردهای دانشجویی با همدیگر رقابت می کنند.
محمدی خاطرنشان کرد: بیش از ۲ هزار اثر در محور انجمن ها و کانون ها از سراسر کشور با همدیگر رقابت کرده که از این تعداد ۱۹۰ اثر با رای داوران انتخاب شده و طی سه روز به نمایش گذاشته می شود.
این جشنواره همچنین با حضور محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور افتتاح شد.

**دو انتصاب در دانشکده علوم شیمی و نفت
سید حسن صدوق، رئیس دانشگاه شهید بهشتی، حمیرا ابراهیم‌زاده معبود، دانشیار دانشکدۀ علوم شیمی و نفت را به عنوان سرپرست گروه شیمی تجزیه و آلاینده‌ها منصوب کرد و مسئولیت سرپرستی گروه شیمی پلیمر را نیز به وی واگذار کرد.
سید حسن صدوق، رئیس دانشگاه شهید بهشتی، بهروز نوتاش، استادیار دانشکدۀ علوم شیمی و نفت را به عنوان سرپرست گروه شیمی معدنی و کاتالیست منصوب و مسئولیت سرپرستی گروه شیمی فیزیک و محاسباتی این دانشکده را نیز به وی واگذار کرد.

**۹۴۸۹**۱۶۰۱**

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


همکاری دانشگاه شهید بهشتی و اتریش


معرفی معاونت دانشجویی برتر کشور


جشنواره ملی دستاوردها و توانمندسازی

نظرات بسته شده است.