از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 82659

33 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، نماینده مردم شهربابک در مجلس در جلسه علنی عصر شنبه مجلس برای بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور، گفت: لایحه بودجه سال ۹۸ از شفافیت بالایی برخوردار و بسیار عمل گرا و واقع گراست.علی اسدی در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور اظهار داشت: اگر چه […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، نماینده مردم شهربابک در مجلس در جلسه علنی عصر شنبه مجلس برای بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور، گفت: لایحه بودجه سال ۹۸ از شفافیت بالایی برخوردار و بسیار عمل گرا و واقع گراست.
علی اسدی در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور اظهار داشت: اگر چه انتقاداتی به لایحه بودجه سال آینده وجود دارد ولی رسالت بودجه دولت در سال ۹۸ که همان ایفای نقش موثر برای ایجاد و حفظ ثبات اقتصادی، مقابله با تحریم، مهارم تورم، صیانت از تولید و اشتغال و کاهش فقر است به خوبی در لایحه بودجه دیده شده است.
وی افزود: آنچه اهمیت دارد این است که دولت و سازمان بودجه برای تدوین این لایحه بر اساس شرایط کنونی کشور تلاش های زیادی کرده اند، بودجه کشور به عنوان سند مالی که پشتوانه برنامه های مالی کشور را در یکسال بعد مشخص می کند تاثیری جذی بر معیشت مردم دارد و تمام امور کشور را تحت تاثیر جدی قرار می دهد.
نماینده مردم شهربابک در مجلس با تاکید بر این که بودجه باید عمل گرا و واقع گرا باشد، اظهار داشت: بهبود نظام بودجه نویسی، ارتقای سطح کارشناسی، شفافیت بودجه نویسی از مهم ترین ویژگی های بودجه سال آینده است.
وی گفت: ما هنوز به بودجه ریزی بر مبنای عملکرد به معنای واقعی نرسیدیم و برای رسیدن به ایده آل به کارشناسان فن نیازمندیم.
اسدی یادآور شد: با توجه به این که آمریکا تمام توان خود را به کار گرفته تا نظام را از طریق ایجاد مشکلات در فروش نفت به زمین بزند باید تلاش کنیم این توطئه خنثی شود که البته این با همدلی مسوولان و مردم امکان پذیر است
وی گفت: با توجه به تحریم های سختی که وجود دارد باید دولت و مجلس با واقع نگری عمل کنند و با این واقع نگری از منابع کشور حداکثر استفاده کنند.
وی تصریح کرد: ارائه خدمات بیمه سلامت به صورت رایگان، بالا رفتن رقم وام ازدواج از مهم ترین ویژگی های دیگر لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور است.
این خبر در حال تکمیل است…
سیام**۹۱۲۱**۱۵۳۵

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


بودجه

نظرات بسته شده است.