از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 82034

86 بازدید

مهران زرگری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: اگر امکانات موردنیاز در اختیار ورزش مچ اندازی طارم قرار گیرد این شهرستان می تواند به عنوان قطب این رشته ورزشی در سطح کشور باشد. وی اظهار داشت: مچ اندازی به تجهیزات و تمرینات بدنسازی و میز استاندارد نیاز دارد اما شهرستان طارم […]

مهران زرگری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: اگر امکانات موردنیاز در اختیار ورزش مچ اندازی طارم قرار گیرد این شهرستان می تواند به عنوان قطب این رشته ورزشی در سطح کشور باشد.
وی اظهار داشت: مچ اندازی به تجهیزات و تمرینات بدنسازی و میز استاندارد نیاز دارد اما شهرستان طارم بدون امکانات به این نقطه رسیده که این درخور تحسین است.
زرگری تصریح کرد: مچ اندازی در شهرستان ماهنشان نیز فعال است و هیات تصمیم دارد از سال ۹۸ کمیته مچ اندازی را تشکیل دهد و با این کار بستر و زمینه را برای جلب و جذب ورزشکاران علاقه مند و برگزاری مسابقات استانی و شرکت در رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آماده کند.
وی ادامه داد: این هیات بنا دارد در سال ۹۸ مسابقات مچ اندازی در ۲ بخش بانوان و مردان را برگزار کند که به حتم این پیکارها با اقبال عمومی بالایی مواجه خواهد شد و این دور از انتظار نیست.
زرگری با بیان اینکه مردم استان زنجان به ورزش های سنتی عشق و علاقه خاص و وافر دارند، افزود: مچ اندازی از قدیم الایام در سطح این استان به ویژه در روستاها، متداول بود و به صورت تفریحی و به منظور زورآزمایی این کار را انجام می دادند.
وی، تصریح کرد: مچ اندازی را می توان در پارک ها و فضاهای روباز، راه اندازی و از این طریق به توسعه ورزش های همگانی کمک کرد.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: این هیات، رشته های ورزشی مختلفی چون بدنسازی، پرورش اندام، قویترین مردان، پاورلیفتینگ و مچ اندازی را در دل خود جای داده و به همین علت نیازمند توجه ویژه است تا بتواند با توان بهتر و بیشتری در مسیر رشد و توسعه گام بردارد.
زرگری یادآور شد: تیم باشگاه مچ اندازی شهرستان طارم قرار بود به نمایندگی از استان به رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، اعزام شود که به خاطر مصدومیت ۲ نفر از ورزشکاران منتخب، اعزام نشد.
وی افزود: این مسابقات در بخش مردان و در رده های سنی جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان و از ۲۵ تا ۲۶ بهمن در شهرستان رامسر از توابع استان مازندران و در قالب ۲ گروه راست دست و چپ دست برگزار می شود.
زرگری تصریح کرد: تیم مچ اندازی شهرستان طارم، قرار بود با ترکیب مرتضی جعفری، اکبر اسماعیلی، وحید حیدری، سیدرضا موسوی و حسین جعفری به عنوان ورزشکار و هادی محمدی به عنوان مربی و سرپرست، در این رقابت ها حضور پیدا کند.
۶۰۸۴/۶۰۸۵

انتهای پیام /*


ورزش


بدنسازی


مچ اندازی


تجهیزات ورزشی

نظرات بسته شده است.