از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 81790

50 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی خطرنگار، حکایت های آشنایی از حوزه ادبیات طنز ایران و جهان در فصل جدید برنامه طنز ادبی قندپهلو موضوع طنزسرایی شرکت کنندگان برنامه خواهد بود. در فصل جدید، طنزهای آشنا و لطیفه های حکمت آمیز ادبی به روایت شیرین استاد حسین الهی قمشه ای، همراه با نمایش کاریکاتورها، انیمیشن […]

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی خطرنگار، حکایت های آشنایی از حوزه ادبیات طنز ایران و جهان در فصل جدید برنامه طنز ادبی قندپهلو موضوع طنزسرایی شرکت کنندگان برنامه خواهد بود.
در فصل جدید، طنزهای آشنا و لطیفه های حکمت آمیز ادبی به روایت شیرین استاد حسین الهی قمشه ای، همراه با نمایش کاریکاتورها، انیمیشن های جذاب و قطعات موسیقی هماهنگ با فضای داستانی، یکی از بخش های فصل هشتم قندپهلو است.
در تولید این بخش که آیتم جدید قندپهلو را تشکیل می دهد، حسین الهی قمشه ای و فرزندش شاهد هر دو با هم مشارکت دارند.
فصل جدید برنامه «قندپهلو»، از هفته اول اسفندماه سال جاری، به صورت یک شب در میان ساعت ۲۱ از شبکه آموزش پخش خواهد شد.
به گزارش خطرنگار، ، قند پهلو یک مسابقه تلویزیونی است که در آن از ادیب ها و شاعران دعوت می شود که به صورت بداهه در مورد یک موضوع مشخص مقابل دوربین شعر بسرایند. مضامین شعرها اصولا درباره با مشکلات جامعه است که با لحن طنز توسط شعرا خوانده می شود.
چندین داور که خود از شاعران به نام کشور هستند در قند پهلو شعر های سروده شده توسط شعرا را داوری می کنند. تاکنون شاعرانی از کشورهایی چون تاجیکستان و افغانستان در چندین فصل قند پهلو حضور داشته و در این مسابقه تلویزیونی شرکت کرده اند.
فراهنگ ** ۹۲۱۰ ** ۱۳۵۵ **

انتهای پیام /*


فرهنگی


صدا و سیما


قند پهلو


حسین الهی قمشه ای

نظرات بسته شده است.