از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 81498

28 بازدید

علی داوودی مهر روز سه شنبه در آیین افتتاح نمایندگی اداره امور آب شهرستان باشت گفت: باشت ۵۲۷ حلقه چاه آب دارد که از این تعداد ۹۰ حلقه چاه آب غیرمجاز است.وی متوسط سالانه بارندگی در شهر باشت را ۷۰۰ میلی متر ذکر کرد و گفت: تاکنون ۱۹۰فقره پروانه برداشت آب های سطحی در این […]

علی داوودی مهر روز سه شنبه در آیین افتتاح نمایندگی اداره امور آب شهرستان باشت گفت: باشت ۵۲۷ حلقه چاه آب دارد که از این تعداد ۹۰ حلقه چاه آب غیرمجاز است.
وی متوسط سالانه بارندگی در شهر باشت را ۷۰۰ میلی متر ذکر کرد و گفت: تاکنون ۱۹۰فقره پروانه برداشت آب های سطحی در این شهرستان صادر شده است.
داوود مهر وظیفه این نمایندگی، را حفاظت از منابع آب سطحی و زیرزمینی، پاسخگویی به ارباب رجوع در زمینه صدور مجوزها، پاسخ استعلام حریم رودخانه ها و کانال ها ذکر کرد.
وی اظهار داشت: با آغاز به کار این دفتر، علاوه بر سرعت بخشی در رسیدگی به درخواست های مراجعه کنندگان بویژه کشاورزان شهرستان باشت از تردد اهالی باشت به شهرستان گچساران برای پیگیری درخواست های خود و مشکلات موجود جلوگیری می شود.
فرماندار باشت نیز در این آیین خواستار آغاز به کار سازمان های دولتی در این شهرستان شد و افزود: یکی از مهمترین مشکلات این شهرستان مستقر نبودن سازمان های دولتی است بطوری که هنوز هفت اداره در این شهرستان فعال نیست.
سید مسعود حسینی گفت: باشت سال ۱۳۸۹ در چارچوب تقسیمات کشوری به شهرستان ارتقا یافت.
وی ادامه داد: با پیگیری صورت گرفته نمایندگی اداره امور آب امروز در این شهرستان راه اندازی شد.
حسینی گفت: هم اکنون این فضای اداری در مکانی به زیربنای ۲۵۰ مترمربع و با سه نیرو فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده است.
شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب غربی کهگیلویهو بویراحمد قرار دارد.
۲۰۸۲/۷۵۳۱/۱۶۶۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


چاههای باشت


غیرمجاز


متوسط بارندگی

نظرات بسته شده است.