از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 80083

76 بازدید

به گزارش خطرنگار، از دانشگاه پیام نور، محمدهادی امین ناجی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور امروز (چهارشنبه) در این همایش دو روزه گفت: هدف از برگزاری این همایش ایجاد بستر مناسب پژوهشی و اجتماعی برای فضاسازی اندیشه ورزی در مقام پاسخ به نیازهای امروزی انسان توحیدی بنا و به دنبال طرح مسئله در […]

به گزارش خطرنگار، از دانشگاه پیام نور، محمدهادی امین ناجی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور امروز (چهارشنبه) در این همایش دو روزه گفت: هدف از برگزاری این همایش ایجاد بستر مناسب پژوهشی و اجتماعی برای فضاسازی اندیشه ورزی در مقام پاسخ به نیازهای امروزی انسان توحیدی بنا و به دنبال طرح مسئله در میان جامعه نخبگان بوده است.
وی در خصوص تعداد مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش افزود: از تعداد ۱۱۰ مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش، ۹۲ چکیده مورد پذیرش قرار گرفت که در میان آنها ۵۰ مقاله کامل حائز شرایط داوری از سوی دبیرخانه همایش شده است.
غلامرضا بخشی خانیکی، رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران نیز در این همایش خدامحوری، عدالت محوری و نهادینه شدن شایسته سالاری در کشور را از شاخص های بارز تمدن اسلامی از دیدگاه امام علی (ع) دانست و بر لزوم عمل به این شاخصه ها در جامعه دانشگاهی تاکید کرد.

**برگزاری همایش ‘مخاطرات طبیعی ایران، روش های پیش یابی و هشدار سریع’
اولین همایش ملی ‘مخاطرات طبیعی ایران، روش های پیش یابی و هشدار سریع’ به همت انجمن مخاطره شناسی ایران در تاریخ اول اسفندماه سال ۱۳۹۷ در محل سازمان جغرافیایی ایران واقع در خیابان شریعتی، خیابان معلم برگزار می شود.

** مصاحبه متقاضیان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان
مصاحبه علمی متقاضیان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان، روز شنبه ۲۷ بهمن ماه جاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ظهر در محل دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
رزومه کامل تحصیلی و آموزشی، سوابق آموزشی، کارگاهی و پژوهشی (شامل مقالات و پژوهش های انجام شده و به چاپ رسیده و…)، طرح های برجسته و جوایز، پروژه نهایی مقطع کارشناسی و وسایل مورد نیاز جهت برگزاری اسکیس (مخصوص متقاضیان رشته مهندسی معماری) مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مصاحبه است.

**۲۳ بهمن؛ آخرین مهلت تمدید سکونت در خوابگاه دانشگاه شهید بهشتی
دانشجویان واجد شرایط دریافت خوابگاه که در نیمسال اول تحصیلی ۹۸-۹۷ در خوابگاه ها ساکن هستند و قصد ادامه سکونت در نیمسال دوم تحصیلی را نیز دارند؛ اما تاکنون برای تمدید سکونت خود اقدام نکرده اند، می توانند تا تاریخ ۲۳/۱۱/۹۷ اقدام کنند.

**۹۴۸۹** ۱۲۰۰

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


دانشگاه پیام نور


همایش اندیشه تمدنی


چهل سالگی انقلاب

نظرات بسته شده است.