از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 79965

149 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در جلسه علنی امروز- سه شنبه- به وزیر ورزش و جوانان در خصوص علت راکد بودن مجموعه ۶ هزار نفری و استخر قهرمانی دهکده المپیک کرمانشاه، تذکر داد.محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز، بهاباد و بافق در تذکری به وزیر بهداشت، درمان و‌آموزش پزشکی گفت: چرا […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در جلسه علنی امروز- سه شنبه- به وزیر ورزش و جوانان در خصوص علت راکد بودن مجموعه ۶ هزار نفری و استخر قهرمانی دهکده المپیک کرمانشاه، تذکر داد.
محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز، بهاباد و بافق در تذکری به وزیر بهداشت، درمان و‌آموزش پزشکی گفت: چرا بر عملکرد پزشکان و دندانپزشکان نظارت لازم صورت نمی گیرد.
علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک به رییس جمهوری در خصوص لزوم تسریع در اختصاص اعتبار لازم توسط سازمان برنامه و بودجه برای اجرای تفاهم‌نامه منعقده میان وزارت کشور، راه و شهرسازی و وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه خریداری ماشین‌های راهسازی شرکت هپکوی اراک تذکر داد.
وی خطاب در ادامه لزوم حفظ شان و منزلت مردم در توزیع بسته‌های حمایتی سبد کالای تنظیم بازار و تعیین تکلیف نحوه تقویت معیشت اقشار مختلف مردم را که تحت پوشش دولت یا نهادهای حمایتی و تامین اجتماعی نیستند، متذکر شد.
سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده کاشان در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رسیدگی به وضعیت معادن اطراف روستای جوشقان زندگی روزمره مردم را مختل کرده است.
وی همچنین درباره رسیدگی به وضعیت مقاوم‌سازی آبشار و باغ تالار نیاسر کاشان و به وزیر کشوردر خصوص لزوم، ارتقا منطقه فرهنگی اردهال به بخش برای رفع مشکلات تاریخی منطقه،تذکر داد.
فرهادفلاحتی نماینده قائنات به وزیر صنعت، معدن و تجارت، بی‌توجهی عمومی به رفع مشکلات پروژه‌های ملی فولاد قائنات را تذکر داد.
همچین نادرقاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان مردم ارومیه و تهران به وزیر علوم در خصوص تسریع در احداث خوابگاه‌های خواهران و برادران در دانشگاه صنعتی ارومیه، تذکر دادند.
سیام**۳۰۵۰**۱۵۳۵

انتهای پیام /*


سیاسی


تذکرات نمایندگان مجلس


مجلس شورای اسلامی


مسئولان اجرایی کشور

نظرات بسته شده است.