از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 79908

73 بازدید

به گزارش خطرنگار، در این نشست که با شرکت رضا اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد، شمار قابل توجهی از مدیران اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، نمایندگان سازمان های مردم نهاد به ویژه سمن های جوان و بانوان حضور داشتند.حدود ۲۰ عکاس خبری این برنامه را پوشش تصویری دادند و این نشست به صورت مستقیم از […]

به گزارش خطرنگار، در این نشست که با شرکت رضا اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد، شمار قابل توجهی از مدیران اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، نمایندگان سازمان های مردم نهاد به ویژه سمن های جوان و بانوان حضور داشتند.
حدود ۲۰ عکاس خبری این برنامه را پوشش تصویری دادند و این نشست به صورت مستقیم از شبکه استانی همدان پخش شد.
برخی از اعضای هیات اندیشه ورز جوان استان همدان در این نشست به طرح خواسته های خود پرداختند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در این نشست خواستار ایجاد دانشسرای آمران به معروف و ناهیان از منکر در کشور شد.
پیش از شروع این نشست کلیپی از دستاوردهای ۴۰ ساله استان همدان در عرصه های مختلف به نمایش در آمد.
استاندار همدان در این مراسم به کادرسازی ۳۰ درصدی بانوان در سپردن مدیریت بخش های مختلف استان تاکید کرد.
ازدحام جمیعت در سالن شهدای استانداری همدان باعث شد تا عده ای بیرون از سالن از طریق ویدئو پروژکتور به تماشای سخنرانی ها بپردازند.
معاون اول رییس جمهوری از سیدسعید شاهرخی استاندار همدان به خاطر حضور پرشمار بانوان در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و هیات های اندیشه ورز جوان استان همدان قدردانی کرد.
جهانگیری هم چنین از همه استانداران کشور خواست از معاونان زن در فرمانداری ها استفاده کنند.
معاون اول رییس جمهوری خطاب به بانوان حاضر در این نشست گفت: معتقدم آنجایی که خانم ها کار را به دست گرفته اند بهتر از آقایان انجام داده اند.
۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام /*


اجتماعی


شورای برنامه ریزی


حاشیه ها


همدان

نظرات بسته شده است.