از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 79859

92 بازدید

به گزارش سه شنبه شب خبرنگار فرهنگی خطرنگار، اپیزود بیست و یکم مجموعه تلویزیونی محکومین ۲ «هادی» نام دارد، کارگردان این اپیزود سید جمال سید حاتمی است.در خلاصه داستان محکومین ۲ آمده است: هادی پیرمرد بازنشسته ای است که فرزندانش در زندگی به او زیاد بها نمی دهند و اغلب با مادرشان در امور مختلف […]

به گزارش سه شنبه شب خبرنگار فرهنگی خطرنگار، اپیزود بیست و یکم مجموعه تلویزیونی محکومین ۲ «هادی» نام دارد، کارگردان این اپیزود سید جمال سید حاتمی است.
در خلاصه داستان محکومین ۲ آمده است: هادی پیرمرد بازنشسته ای است که فرزندانش در زندگی به او زیاد بها نمی دهند و اغلب با مادرشان در امور مختلف مشورت می کنند. هادی که بسیار زود رنج و حساس شده است با دیدن این رفتارها، سوء تفاهمی برایش پیش می آید و برای همین از خانه بیرون می زند.
ایرج راد، صفا آقاجانی و سعید امیرسلیمانی از بازیگران اصلی اپیزود هادی هستند که از امروز ۱۶ بهمن مقابل دوربین می روند. هم اکنون گروه در منطقه پونک هستند و در چند روز آینده به خیابان انقلاب و خیابان کارگر تهران که لوکیشن های این اپیزود هستند، می روند تا سکانس های «خانه» در آنها فیلمبرداری شود.
تاکنون ۶۰ درصد از این مجموعه تلویزیونی تصویربرداری شده و ۴۵ درصد از این سریال همزمان تدوین شده است.
مجموعه تلویزیونی محکومین ۲ به تهیه کنندگی بهروز مفید، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در۴۰ قسمت برای پخش از این شبکه تولید می شود.
فراهنگ **۹۲۱۰ ** ۱۳۵۵ **

انتهای پیام /*


فرهنگی


صدا و سیما


محکومین دو


ایرج راد

نظرات بسته شده است.