از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 79828

90 بازدید

مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند روز سه شنبه در حاشیه افتتاح برخی پروژه های عمرانی و خدماتی بخش مرکزی شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نخستین پروژه قابل افتتاح مربوط به جدول گذاری، بازسازی راه و لکه گیری معابر روستای آینه ورزان و همچنین بهره‌برداری […]

مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند روز سه شنبه در حاشیه افتتاح برخی پروژه های عمرانی و خدماتی بخش مرکزی شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نخستین پروژه قابل افتتاح مربوط به جدول گذاری، بازسازی راه و لکه گیری معابر روستای آینه ورزان و همچنین بهره‌برداری از فاز نخست بلوار اصلی این روستا بود که با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و تا پایان سال نیز با اعتبار پیش بینی شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به اتمام می‌رسد.
وی به طرح توسعه دهیاری روستای آینه ورزان اشاره کرد و گفت: قسمتی از ساختمان دهیاری این روستا نیز بازسازی و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و همچنین یک خانه فرهنگ و کانون فرهنگی نیز به صورت نیمه کاره بازدید شد که این دو پروژه در حال تکمیل است.
این مقام مسئول در خصوص پروژه های روستای جابان ادامه داد: افتتاح کمربندی بلوار روستای جابان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و احداث دیوار ساحلی و دو طرفه کردن زیر گذر روستا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.
صفری با اشاره به پروژه های افتتاح شده در روستای سربندان نیز اضافه کرد: افتتاح مرکز جامع سلامت در این روستا که از جمله مراکز سلامت قابل توجه شهرستان بود با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و با استفاده از نیروهای بومی در کادر اداری مورد بهره برداری قرار گرفت؛ این مرکز خدماتی همچون دندان پزشکی، اورژانس، کارشناسان بهداشت محیط، مشاورزه تغذیه و روان، مامایی و… را به شهروندان ارائه می کند.
وی در ادامه با اشاره به رونمایی از سند توسعه استان که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در استانداری تهران صورت گرفت، بیان کرد: سند توسعه استان سبب ایجاد تحول در سطح استان و شهرستان می شود که از ابتدای سال ۹۸ به مدت ۵ سال اجرا خواهد شد.
فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به سفر استاندار تهران در روز پنجشنبه به این شهر تصریح کرد: بیش از ۱۳ پروژه با حضور استاندار به بهره برداری می رسد و همزمان با سفر استاندار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی نیز در شهرستان دماوند حضور پیدا خواهند کرد.
صفری گفت: بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و افتتاح چند پروژه در دستور کار قرار دارد و ممکن است افتتاح برخی پروژه ها به صورت همزمان صورت گیرد.

**دیدار از خانواده معظم شهدا
همچنین طی مراسمی مسئولان شهرستان دماوند به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر دیدار با خانواده معظم شهیدات محمدرضا زینعلیان، حمیدرضا سعیدی زاده و مصطفی طاهری دیدار کردند.
شهید زینعلیان متولد سال ۱۳۳۴ در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ در تهران به درجه شهادت نائل آمد؛ همچنین شهید سعیدی زاده در ۱۷ شهریور سال ۵۷ به شهادت رسید و از شهدای دوران انقلاب اسلامی است؛ همچنین شهید طاهری با داشتن ۱۸ سال سن، در ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید.
تهرام/۷۲۴۶//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


افتتاح پروژه های دهه فجر


دماوند


چهل سالگی انقلاب

نظرات بسته شده است.