از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 79778

47 بازدید

به گزارش خطرنگار، اسحاق جهانگیری صبح امروز در راس هیاتی وارد استان همدان شد و در این سفر رضا اردکانیان وزیر نیرو و محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، وی را همراهی کردند.وی ابتدا با حضور در شهرستان کبودراهنگ از توابع استان همدان چهار نیروگاه خورشیدی از جمله نیروگاه خورشیدی هشت مگاواتی […]

به گزارش خطرنگار، اسحاق جهانگیری صبح امروز در راس هیاتی وارد استان همدان شد و در این سفر رضا اردکانیان وزیر نیرو و محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، وی را همراهی کردند.
وی ابتدا با حضور در شهرستان کبودراهنگ از توابع استان همدان چهار نیروگاه خورشیدی از جمله نیروگاه خورشیدی هشت مگاواتی شهدا را بهره برداری کرد.
همچنین مجتمع فاز نخست شرکت فولاد راد واقع در شهرک صنعتی ویان کبودر آهنگ، به ظرفیت ۵۰۰ هزار تن در سال با حضور جهانگیری افتتاح شد.
سپس با حضور معاون اول رییس جمهوری در شهرستان بهار بیمارستان ۸۵ تختخوابی آیت‌الله بهاری با زیربنای هشت هزار مترمربع در زمینی به مساحت ۱۳ هزار متر در چهار طبقه بهره برداری شد.
سپس کارخانه گندله سازی اسدآباد با ایجاد ۱۲۰ فرصت شغلی برای جوانان این منطقه در سفر یکروزه معاون اول رییس جمهوری مورد بهره برداری قرار گرفت.
جهانگیری در ادامه سفر در شهرستان تویسرکان حضور یافت و شرکت داروسازی هگمتان داروی غرب این شهرستان را افتتاح کرد.
معاون اول رییس جمهوری همچنین با حضور در ملایر از شهرک صنعتی مبل و منبت این شهرستان بازدید به عمل آورد.
جهانگیری در این سفر طرح توسعه شرکت فروسیلیس غرب پارس و شرکت آهن و سیلیس آذرخش را در شهرک صنعتی جوکار بهره برداری کرد.
سپس در پایان سفر یکروزه، معاون اول رییس جمهوری در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و هیات های اندیشه ورز جوان استان همدان حضور یافت و سخنرانی کرد.
۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام /*


اقتصاد


چهل سالگی انقلاب


معاون اول رییس جمهوری


سفر جهانگیری به همدان

نظرات بسته شده است.