از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 79709

127 بازدید

به گزارش خطرنگار، سعید شفیعیان با اشاره به اینکه استانداری البرز بعنوان نماینده سه میلیون نفر باید موضع شفاف در این زمینه داشته باشد، اظهار داشت: همانطور که تعدادی از شهروندان مخالف سخنرانی رئیس مجلس اظهار نظراتی در این زمینه داشتند باید بسترها برای اظهار نظر موافقان این سخنرانی نیز فراهم می شد.وی گفت: موضوع […]

به گزارش خطرنگار، سعید شفیعیان با اشاره به اینکه استانداری البرز بعنوان نماینده سه میلیون نفر باید موضع شفاف در این زمینه داشته باشد، اظهار داشت: همانطور که تعدادی از شهروندان مخالف سخنرانی رئیس مجلس اظهار نظراتی در این زمینه داشتند باید بسترها برای اظهار نظر موافقان این سخنرانی نیز فراهم می شد.
وی گفت: موضوع سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای روز ۲۲ بهمن ، در تربیون نماز جمعه مطرح شده که این جایگاه گرانقدر است و اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری البرز وظیفه پیگیری دارد تا از مسئولان مربوطه بخواهد از طریق این تربیون وحدت بخش مردم در جریان موضوعات مطرح شده و اقدامات استانداری قرار گیرند.
وی خاطرنشان کرد: ‘ علی لاریجانی ‘ بعنوان رئیس قوه مقننه باسابقه روشن یکی از رجال کشور است که به استان البرز برای سخنرانی ۲۲ بهمن که به فرموده مقام معظم رهبری نماد وحدت بخش و انسجام ملی است، دعوت شده بود.
شفیعیان اضافه کرد: بنابراین نظر مخالفان و موافقان بعنوان نظر عامه مردم در این زمینه مانند انتخابات باید بیان می شد.
**طومار لغو سخنرانی ۲۲ بهمن کرج بیانگر انعکاس افکارعمومی نیست
سرپرست اداره کل امنیتی استانداری البرز نیز گفت: طومار امضاء شده برای سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر انعکاس افکار عمومی این استان نیست.
سید شهاب الدین حسینی افزود: طوماری که در خصوص مخالفت با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی توسط عده ای حتی با فرض بر اینکه از سوی هزار یا ۲ هزار نفر امضاء شده باشد علاوه بر اینکه از نظر قانونی امری مذموم و مردود است، نمی تواند بیانگر انعکاس افکار عمومی استان سه میلیون نفری البرز باشد.
وی با تاکید بر اینکه جای هیچ گونه نگرانی برای اجرای هر برنامه ای در خصوص جشن پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی وجود ندارد، اظهار داشت: اخیرا در مورد سخنران راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، شائبه ها و تخریب هایی در فضای مجازی و یا فضای واقعی جامعه از جمله امضای طومار در مخالفت با سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی مطرح شد که لازم است توجه همه را به تمکین در مقابل قوانین جاری کشور معطوف و این نکته را نیز عرض کنم که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور سخنران این مراسم را تعیین و معرفی می کند.
وی ادامه داد: منتقدان چنانچه انتقاد به عملکرد هر فرد حقیقی یا حقوقی داشته باشند، مجاز نیستند دست به اقدامات خلاف قانون زده و به این ترتیب در چنین شرایطی با جوسازی و فضا سازی های رسانه ای معاندان، اتحاد واقعی مردم را مخدوش کنند.
سرپرست اداره کل امنیتی استانداری البرز افزود: شورای تامین و کمیسیون امنیتی استان با پیگیری و اجرای قانون نهایت تلاش خود را در تحکیم مبانی قوانین و مقررات به کار خواهد گرفت و هر کسی به عنوان سخنران در روز ۲۲ بهمن ماه از سوی شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی تعیین و معرفی شود، مکلف هستیم مطابق دستور العمل های جاری شورای امنیت کشور به طور دقیق نسبت به برقراری امنیت اقدام کنیم .
این مسئول با اشاره به اینکه ما در استان حسب وظیفه قانونی موظف به تمهیدات لازم برای تامین امنیت سخنران معرفی شده و مردم نیز هستیم، یادآور شد: رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از سوی شورا ی هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور به استان البرز معرفی شد.
وی ادامه داد: براین اساس جایگاه ایشان به عنوان ریاست مجلس و یکی از ارکان حساس و حیاتی نظام بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ این جایگاه، جایگاهی حقوقی و رفیع به عنوان رئیس قوه مقننه است که باید مورد احترام تمام آحاد جامعه قرار گیرد.
*** فضای آرامش و امنیت بر البرز حاکم ا ست
سرپرست اداره کل امنیتی استانداری البرز در ادامه با بیان اینکه وضعیت امنیتی استان وضعیت مطلوب و توام با آرامش و امنیت پایدار است، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل ثبات و ارتقاء امنیت حاکم، هماهنگی و هم افزایی تمام دستگاه های اجرایی استان، نیروهای خدوم امنیتی و انتظامی سپاه پاسداران و در راس آنها برنامه ریزی های قانونمند و مبنی بر بهره مندی از تجربیات گذشته از سوی استاندار البرز به عنوان نماینده عالی دولت در استان و رئیس شورای تامین استان است.
وی افزود: با برنامه ریزی هایی که انجام شده تا به این لحظه باوجود تهدیدات دشمنان انقلاب در عرصه های مختلف، هیچ گونه جای نگرانی بویژه در فضای مجازی برای برگزاری مراسم شکوهمند پیروزی انقلاب نداشتیم و نخواهیم داشت.
حسینی گفت: به تمام شهروندان استان البرز توصیه می شود با رعایت حرمت ایام سوگواری و شهادت حضرت زهرا (س) که منادی وحدت و اتحاد مسلمانان هستند، در حفظ همبستگی و وحدت کوشا بوده و چنانچه گلایه و اشکالی یا سوء تفاهمی از عملکرد هر مسئولی دارند، به طریق قانونی اقدام کنند تا با رفتارهای خلاف قانون و نسنجیده هر چند از روی دلسوزی و به طور ناخواسته موجبات شادی منافقان و معاندان را فراهم نکنند.
به گزارش خطرنگار، به دنبال دعوت از رییس مجلس شورای اسلامی برای سخنرانی در آیین ۲۲ بهمن ماه جاری، این انتخاب در حاشیه نماز جمعه ۱۲ بهمن با امضای طوماری با واکنش مواجه گردید و بدنبال آن با انتشار اطلاعیه ای علی لاریجانی سخنرانی خود در این مراسم را لغو کرد.
۸۰۲۹/۶۹۹۳

انتهای پیام /*


سیاسی


موضع


استانداری


سخنرانی لاریجانی

نظرات بسته شده است.