از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 77190

140 بازدید

فرامرز اکرمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: این مراسم به مدت دو روز در تالار وزارت کشور و با حضور سه هزار دانش آموخته مراکز علمی کاربردی استان تهران، برگزار می شود.وی گفت: روسای اتحادیه‌های صنفی، کارآفرینان بخش‌های مختلف صنعت، خدمات فرهنگی هنری و شخصیت های علمی، فرهنگی، اجتماعی کشوری و استانی، میهمانان این […]

فرامرز اکرمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: این مراسم به مدت دو روز در تالار وزارت کشور و با حضور سه هزار دانش آموخته مراکز علمی کاربردی استان تهران، برگزار می شود.
وی گفت: روسای اتحادیه‌های صنفی، کارآفرینان بخش‌های مختلف صنعت، خدمات فرهنگی هنری و شخصیت های علمی، فرهنگی، اجتماعی کشوری و استانی، میهمانان این جشن هستند.
دبیر اجرایی مراسم تجلیل از دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران با تاکید بر اینکه در کنار برگزاری این مراسم، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش آموختگان استان تهران برگزار می شود، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه دو روزه، فرصتی است تا دستاوردهای دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران به عنوان یک دانشگاه مهارتی به نمایش گذاشته شود.
به گفته اکرمی، در حاشیه این مراسم از کتاب مشاغل استان تهران و تعدادی از دستاوردهای دانش آموختگان دانشگاه رونمایی می‌شود.
**۹۴۹۲**۱۶۰۱**

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


جشن دانش آموختگان


دانشگاه علمی کاربردی


رونمایی کتاب

نظرات بسته شده است.