از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 77126

84 بازدید

به گزارش روز یکشنبه گروه اخبار علمی خطرنگار، از پایگاه خبری ساینس، این توپ هوشمند که از لاستیک سیلیکونی ساخته شده است، مجموعه ای از تجهیزات الکترونیکی از جمله حسگرهای فشار را در بر دارد که توانایی اندازه گیری دفعات و شدت فشار وارد شده بر توپ را دارند. این ابزار مجهز به فناوری بلوتوث […]

به گزارش روز یکشنبه گروه اخبار علمی خطرنگار، از پایگاه خبری ساینس، این توپ هوشمند که از لاستیک سیلیکونی ساخته شده است، مجموعه ای از تجهیزات الکترونیکی از جمله حسگرهای فشار را در بر دارد که توانایی اندازه گیری دفعات و شدت فشار وارد شده بر توپ را دارند. این ابزار مجهز به فناوری بلوتوث است و اطلاعات را برای نرم افزاری روی گوشی هوشمند ارسال می کند تا برای کاربر نمایش داده شود.
این برنامه تحت دو سیستم عامل اندروید و iOS اجرا می شود و علاوه بر اعلام دفعات و میزان فشار وارد شده بر توپ هوشمند، امکان ردگیری تقویت چنگ زدن با دست را در طول زمان فراهم می کند. همچنین این نرم افزار کاربر را با ارائه برنامه تمرینی منظم راهنمایی می کند. علاوه بر این کاربران می توانند به صورت آنلاین با سایر کاربران این توپ هوشمند در تماس بوده و در چالش های مختلف شرکت کنند.
این توپ هوشمند، ضدآب بوده و وزن آن به ۶۶ گرم می رسد و باتری لیتیومی آن با هر بار شارژ به مدت ۸۰ ساعت کار می کند.
علمی (۶)**۹۲۵۹*۲۰۱۷

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


حسگر


فشار مکانیکی

نظرات بسته شده است.