از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 74515

87 بازدید

محمدرضا نجفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، درباره اشاره ظریف به موضوع پولشویی، گفت: اگر دغدغه مسایل ملی و پیشبرد آرمان های انقلاب اسلامی را در جهت اهداف تبیین شده داریم ضرورتا باید آسیب ها و عوارضی که در این مسیر وجود دارد را به موقع شناخته و برای حل […]

محمدرضا نجفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، درباره اشاره ظریف به موضوع پولشویی، گفت: اگر دغدغه مسایل ملی و پیشبرد آرمان های انقلاب اسلامی را در جهت اهداف تبیین شده داریم ضرورتا باید آسیب ها و عوارضی که در این مسیر وجود دارد را به موقع شناخته و برای حل آنها راهکار پیدا کنیم.
وی افزود: اگر ما صورت مسئله را انکار کرده و نادیده بگیریم و از طرف دیگر افراد صاحب صلاحیت را هم که اظهار نظر می کنند مورد هجمه و تخریب قرار دهیم، جامعه و اداره کنندگان کشور را از بخشی از واقعیت های کشور دور کردیم که این خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم و کشور نیست.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید این را بپذیریم که اگر قائل به تعالی کشور و جمهوری اسلامی هستیم، به موقع عوارض و مشکلات شناسایی و معرفی شوند تا راهکار پیدا شود.
نجفی گفت: آقای ظریف هم به عنوان یک شخص مسوول و صاحب صلاحیت در این کشور در حوزه مسوولیت و پیرامون موضوعات مبتلا به کشور و مسایلی که در دستور کار وزارت خارجه، دولت و مجلس است، صحبت کردند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: برخورد تخریبی با شخصیتی که بارها مورد تایید مسوولین ارشد نظام جمهوری اسلامی قرار گرفت است، کار درستی نیست و از طرف دیگر این گونه رفتارها خدمتی به اصلاح، پالایش امور نمی کند.
وی ادامه داد: این گونه برخوردها و تخریب شخصیت های سیاسی کشور وحدت و همه داشته ها و سرمایه های ما را تحت تاثیر خود مستهلک می کند.
سیام**۱۰۵۸*۱۵۳۵

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


پولشویی


ظریف

نظرات بسته شده است.