از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 74115

97 بازدید

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، صبح امروز پنجشنبه والده محمدمهدی طهرانچی دارفانی را وداع گفت.در این زمینه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و برخی مسئولان دانشگاهی از جمله علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، با صدور پیام هایی، به رئیس دانشگاه آزاد تسلیت گفتند.در متن پیام تسلیت منصور غلامی وزیر علوم […]

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، صبح امروز پنجشنبه والده محمدمهدی طهرانچی دارفانی را وداع گفت.
در این زمینه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و برخی مسئولان دانشگاهی از جمله علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، با صدور پیام هایی، به رئیس دانشگاه آزاد تسلیت گفتند.
در متن پیام تسلیت منصور غلامی وزیر علوم خطاب به طهرانچی آمده است: درگذشت اندوهبار مادر گرامیتان موجب تألم و تأثر اینجانب شد. این مصیبت را به جناب عالی و خانواده محترم تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحومه غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.
همچین علی اکبر ولایتی رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد با صدور پیامی، نوشت: دریافت خبر درگذشت والده مکرمه جنابعالی موجب تاثر و تاثر فراوان گردید. اینجانب این مصیبت را به جنابعالی و خانواده معزز تسلیت عرض نموده، علو درجات و رحمت و غفران واسعه الهی برای آن مرحومه از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم و برای جنابعالی و بازماندگان صبر و اجر آرزومندم.
سایر ارگان های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی نیز با صدور پیام هایی، درگذشت والده طهرانچی را به وی تسلیت گفتند.
**۹۴۹۲**۱۵۸۴

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


پیام تسلیت


دانشگاه آزاد


محمدمهدی طهرانچی

نظرات بسته شده است.