از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 73833

112 بازدید

به گزارش خبرنگار گروه علمی خطرنگار، این قرارداد امروز چهارشنبه در حاشیه ششمین مجمع اقتصاد فناوری نانو به امضای دکتر سعیدسرکار دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و سید جواد قانع ‌فر رئیس نظام فنی اجرایی سازمان برنامه و بودجه رسید.بر اساس این گزارش، این محصولات شامل شیشه‌های نانوییLow E خود تمیز شونده و منعکس […]

به گزارش خبرنگار گروه علمی خطرنگار، این قرارداد امروز چهارشنبه در حاشیه ششمین مجمع اقتصاد فناوری نانو به امضای دکتر سعیدسرکار دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و سید جواد قانع ‌فر رئیس نظام فنی اجرایی سازمان برنامه و بودجه رسید.
بر اساس این گزارش، این محصولات شامل شیشه‌های نانوییLow E خود تمیز شونده و منعکس کننده نور و گرما، لوله پلی پروپیلن بی‌صدا با اتصال فشاری، شیشه‌های لمینیت نشکن، کاشی آنتی باکتریال و پوشش ضدحریق پایه سیمانی است.
سیدجواد قانع‌فر رئیس سازمان نظام فنی و اجرایی مشاوران و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور در سخنانی با بیان اینکه، فعالیت این مجموعه در راستای مدیریت و راهبری پروژه های دولتی است افزود: در واقع یکی از مهمترین دستور کار این سازمان تهیه فهرست‌های بها برای قیمت‌گذاری و برآورد کالا و فناوری‌های مختلف در پروژه‌های دولتی است.
وی ضمن دعوت از فناوران و دست اندرکاران حوزه نانو برای معرفی و کالا و محصول خود از طریق ستاد نانو به سازمان نظام فنی و اجرایی مشاوران و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه گفت: پس از مرحله ارزیابی و کنترل و تایید محصولات برای درج در دفترچه قابلیت کاربرد در بخش های مختلف از جمله عمرانی، نیرو و کشاورزی خواهند داشت.
قانع فر در ادامه تاکید کرد: هدف اصلی ما ترغیب دست اندرکاران پروژه های دولتی برای استفاده از محصولات ثبت شده در فهرست بهای نظام فنی و اجرایی مشاوران و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور است.
وی با اعلام نظر مثبت سازمان نظام فنی و اجرایی از محصولات مبتنی بر نانو برای استفاده در بخش های مختلف گفت: به طور حتم استفاده بخش های مختلف دولتی از این محصولات خود به خود بر ایجاد تمایل در بخش خصوصی کشور برای استفاده از محصولات مندرج در فهرست بهای این سازمان اثر خواهد گذاشت.
در ابتدای این مراسم دکتر سعید سرکار، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو نیز با اشاره به ثبت پنج محصول جدید درفهرست بهای نظام فنی اجرایی سازمان برنامه و بودجه اظهارکرد: به طور حتم این همکاری دوجانبه تاثیر به سزایی در فضای کسب و کار و افزایش ایجاد اشتغال در کشور خواهد داشت.
به گفته سرکار تعداد محصولات در فهرست بهای نظام فنی اجرایی سازمان برنامه و بودجه در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت و یک بازار بزرگ مرجع برای بخش خصوصی در کشور ایجاد می شود.
ششمین مجمع اقتصاد نانو با حضور جمعی از بازیگران زیست زیست‌بوم فناوری نانو شامل فعالان، کارشناسان و دست اندرکاران حوزه کسب و کارهای نو در بخش های مختلف به منظور بحث و تبادل و نظر پیرامون چالش های موجود در این حوزه و همچنین معرفی و تقدیر از برترین شرکت های فناور، صنعتی و صادراتی طی روزهای ۲۹ و ۳۰ آبانماه جاری در سالن همایش های پژوهشگاه نیرو درحال برگزاری است.
علمی ** ۱۸۳۶ **۱۴۴۰

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


ششمین مجمع اقتصاد فناوری نانو


پنج محصول فهرست بها


نانو

نظرات بسته شده است.