از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 71631

118 بازدید

به گزارش خطرنگار، از خانه ملت، فرناندو کالور دی ملو رییس جمهوری سابق برزیل که به ایران سفر کرده است روز یکشنبه با حشمت الله فلاحت پیشه رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.وی به تحریم های آمریکا علیه ایران و برخی کشورها اشاره کرد و […]

به گزارش خطرنگار، از خانه ملت، فرناندو کالور دی ملو رییس جمهوری سابق برزیل که به ایران سفر کرده است روز یکشنبه با حشمت الله فلاحت پیشه رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
وی به تحریم های آمریکا علیه ایران و برخی کشورها اشاره کرد و افزود: اتحاد میان کشورها می تواند مانع از تحقق اقدامات افراطی ترامپ علیه توافقنامه های بین المللی شود.
رییس کمیته روابط خارجی و دفاع ملی مجلس سنای برزیل با یادآوری مبادلات اقتصادی برزیل با کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: هرگونه سیاست تحریمی مناسبات اقتصادی را در دنیا با مشکل مواجه می کند.

** ایران با وجود تحریم ها همیشه روند رو به توسعه را ادامه داده است
فلاحت پیشه رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار به نقض توافق نامه بین المللی برجام و یک جانبه گرایی آمریکا اشاره کرد و گفت: بعد از هیتلر هیچ مقام سیاسی مانند ترامپ تاکنون معاهدات بین المللی را نقض نکرده و ناامنی را در دنیا گسترش نداده است.
وی درمورد تحولات منطقه افزود: طرح ایرانی رفراندوم در فلسطین در سازمان ملل ثبت شده است. ما تابع رفراندوم در فلسطین هستیم.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای ادامه داد: ریشه عقیدتی تروریسم افراطی در منطقه نزد برخی متحدان آمریکاست.
فلاحت پیشه تصریح کرد: قتل فجیع خاشقچی روزنامه نگار سعودی نمونه ای از هفت سال کشتار مسلمانان با همین عقیده تروریستی است.
نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: وظیفه مشترک همه دیپلمات ها جلوگیری از افراط گرایی در دنیاست.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با یادآوری سیاست های تحریمی آمریکا علیه برخی کشورهای دنیا گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه تحریم ها به این مرحله از توسعه رسیده و همیشه روند رو به توسعه را ادامه داده است.
فلاحت پیشه خاطرنشان کرد: ایران بعد از انقلاب اسلامی دوران مختلفی را پشت سر گذاشته و در اوج مظلومیت پیروز شده است.
در این دیدار طرفین ضمن تشریح تعاملات دو جانبه میان دو کشور بر گسترش مناسبات اقتصادی تأکید کردند.
سیام*۳۰۶۱*۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


فلاحت پیشه


مجلس


برزیل

نظرات بسته شده است.