سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ امروز
به گزارش روز سهشنبه خطرنگار، دوازدهمین نمایشگاه رسانههای دیجیتال ۱۰ تا ۱۴ آبان ماه ۱۳۹۷ در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار میشود. این نمایشگاه در ۹ بخش اصلی و ۷ پاویون با حضور ناشران دیجیتال داخلی، تولیدکنندگان بازیهای رایانهای، استارتاپها و کشورهای عضو سازمان اکو توسط مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت […]
به گزارش روز سهشنبه خطرنگار، دوازدهمین نمایشگاه رسانههای دیجیتال ۱۰ تا ۱۴ آبان ماه ۱۳۹۷ در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار میشود.
این نمایشگاه در ۹ بخش اصلی و ۷ پاویون با حضور ناشران دیجیتال داخلی، تولیدکنندگان بازیهای رایانهای، استارتاپها و کشورهای عضو سازمان اکو توسط مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
بخشهای اصلی نمایشگاه شامل تلفن همراه، پایگاههای اینترنتی، محتوای دیجیتال، دانش دیجیتال، استارتاپها، بازی و هنرهای دیجیتال، کودک و فضای مجازی و بینالملل است.
بخش پایگاههای اینترنتی نمایشگاه رسانههای دیجیتال با همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار میشود.
حمید ضیاییپرور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانهها در این زمینه اعلام کرد: با هماهنگی انجام شده میان مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال و معاونت امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تمام پایگاههای خبری و های کشور که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده و مجوز فعالیت دارند میتوانند در بخش پایگاههای اینترنتی نمایشگاه رسانههای دیجیتال شرکت کنند.
به گفته ضیاییپرور، شرکتکنندگان در این بخش، منوط به داشتن پروانه و مجوز فعالیت از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی، از تخفیف در ثبت نام غرفه برخوردار میشوند.
این دسته از پایگاههای خبری و ها برای اطلاع از شرایط جشنواره و بهرهمند شدن از تخفیف در نظر گرفته شده میتوانند به سایت نمایشگاه به نشانی dmf.saramad.ir مراجعه کنند.
فراهنگ **۱۰۸۵** ۱۰۵۵
انتهای پیام /*