از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 69842

186 بازدید

به گزارش روز سه‌شنبه خطرنگار، دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال ۱۰ تا ۱۴ آبان ماه ۱۳۹۷ در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه در ۹ بخش اصلی و ۷ پاویون با حضور ناشران دیجیتال داخلی، تولیدکنندگان بازیهای رایانه‌ای، استارتاپها و کشورهای عضو سازمان اکو توسط مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت […]

به گزارش روز سه‌شنبه خطرنگار، دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال ۱۰ تا ۱۴ آبان ماه ۱۳۹۷ در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.
این نمایشگاه در ۹ بخش اصلی و ۷ پاویون با حضور ناشران دیجیتال داخلی، تولیدکنندگان بازیهای رایانه‌ای، استارتاپها و کشورهای عضو سازمان اکو توسط مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
بخش‌های اصلی نمایشگاه شامل تلفن همراه، پایگاه‌های اینترنتی، محتوای دیجیتال، دانش دیجیتال، استارتاپها، بازی و هنرهای دیجیتال، کودک و فضای مجازی و بین‌الملل است.
بخش پایگاه‌های اینترنتی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
حمید ضیایی‌پرور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها در این زمینه اعلام کرد: با هماهنگی انجام شده میان مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تمام پایگاه‌های خبری و ‌های کشور که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده و مجوز فعالیت دارند می‌توانند در بخش پایگاه‌های اینترنتی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال شرکت کنند.
به گفته ضیایی‌پرور، شرکت‌کنندگان در این بخش، منوط به داشتن پروانه و مجوز فعالیت از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، از تخفیف در ثبت نام غرفه برخوردار می‌شوند.
این دسته از پایگاه‌های خبری و ‌ها برای اطلاع از شرایط جشنواره و بهره‌مند شدن از تخفیف در نظر گرفته شده می‌توانند به سایت نمایشگاه به نشانی dmf.saramad.ir مراجعه کنند.
فراهنگ **۱۰۸۵** ۱۰۵۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


رسانه های دیجیتال


پایگاه های خبری


وزارت ارشاد

نظرات بسته شده است.