از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 66850

98 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، داریوش اسماعیلی نماینده سروستان در نطق میان دستور در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس افزود: مردم ایران مطمئن و امیدوار باشند که این جنگ اقتصادی که برخلاف امضا و تعهد قبلی آمریکایی ها به وقوع پیوست، همانند جنگ نظامی قبلی رفته رفته و با برنامه ریزی ها با پیروزی […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، داریوش اسماعیلی نماینده سروستان در نطق میان دستور در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس افزود: مردم ایران مطمئن و امیدوار باشند که این جنگ اقتصادی که برخلاف امضا و تعهد قبلی آمریکایی ها به وقوع پیوست، همانند جنگ نظامی قبلی رفته رفته و با برنامه ریزی ها با پیروزی انقلاب اسلامی همراه خواهد بود.
وی افزود: موفقیت و پیروزی در این جنگ مستلزم شرایطی است که درک و فهم مشترک از اوضاع فعلی توسط همه ارکان نظام و متعاقبا رسیدن به راه حل مشترک نخستین ساز وکار آن است.
نماینده مردم سروستان تاکید کرد: در این خصوص وحدت، همفکری و همکاری واقعی تمامی نیروهای واقعی و صادقانه تمامی نیروهای مومن به انقلاب و حاکمیت تفکر بسیجی در این شرایط ضروری است و نزاع و برخورد جناح های داخل نظام و انتقام گیری از یکدیگر قطعا حرکت در نقشه دشمن است.

** برخی به دنبال فرار از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند
قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی هم در نطق میان دستور خود با اشاره به مصوبه اخیر مجلس درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان اظهار داشت: اخیرا مجلس شورای اسلامی قانون منع به کارگیری بازنشستگان را به تصویب رسانده است، تا آنها چهره خویش را در آیینه ببینند اما عده ای به هرنحوی به دنبال فرار از افتخار بازنشستگی هستند.
وی افزود: به گوش می رسد برخی درصدد مراجعه به متولیان یعنی بنیادشهید و امور ایثاگران هستند تا شاید با افزایش درصد جانبازی بتوانند درجایگاه خویش بمانند تا افتخار بازنشستگی نصیب آنها نشود.
نماینده مردم نوشهر خطاب به رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خواستار مراقبت این نهاد درباره موضوع جانبازی شد و تصریح کرد: البته دستگاه های نظارتی هم باید مراقبت کنند.

** عاملان حادثه تروریستی اهواز از جیره‌خواران استکبار جهانی هستند
جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی هم در نطق میان دستور خود اظهار داشت: هر گونه ادعای واهی رسانه‌های بیگانه که فتنه‌ گری را دنبال کرده و حادثه اخیر اهواز را به قومیت‌های مختلف در خوزستان منتسب می‌کنند، قویا محکوم و تکذیب می‌کنم و این حوادث توسط عیاران و جیره‌خواران استکبار جهانی است.
وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود، افزود: آبادان امروز ویترین مشکلات و سوء مدیریت کشوری است و تابلوی تمام نمای محرومیت، تبعیض و بی‌عدالتی است. آبادان امروز سکوی پرتاب مدیران بی‌رزومه و بی‌تجربه که طرح کارآموزی خود را در شهر ریشه‌دار آبادان می‌گذرانند، شده است.
نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به مشکلات منطقه آزاد یادآور شد: این منطقه امروز به حیات خلوت مدیران بازنشسته‌ای تبدیل شده است که عکس فیش‌های نجومی آنها بر زخم فقر مردم آبادان نمک می‌پاشد.

** روسای قوا به اجرای عدالت میان آحاد ملت کمک کنند
رضا کریمی نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین هم در نطق میان دستور خود اجرای عدالت اجتماعی را نیاز کشور دانست و اظهار داشت: توزیع عادلانه منابع، امکانات، منابع ملی خواسته جدی مردم است نارضایتی مردم از کمبود منابع مالی نیست بلکه از تبعیض و ناعدالتی در جامعه است.
وی با بیان این که یکی از ارکان انقلاب اسلامی که در اصل سوم قانون اساسی رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای مردم در تمامی حوزه های مادی و معنوی است افزود: متاسفانه توزیع ناعادلانه بودجه و اعتبارات در استان ها و حتی در بین دستگاه های دولتی را شاهد هستیم.

** آمریکا بیش از تمامی زمان ها در انزوا قرار گرفته است
محمد دهقان نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس شورای اسلامی هم در نطق میان دستور خود با اشاره به شهادت شهادت جمعی از هموطنان در حمله تروریستی اهواز اظهار داشت: به آل سعود و حکام امارات اعلام می کنیم دوران بزن و درو تمام شده و به زودی نتیجه جنایات آنها دامن خودتان را خواهد گرفت.
وی افزود: اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم ما در مواجهه با جنگ اقتصادی آمریکا نه تنها از گذشته ضعیف تر نیستیم بلکه همه آمارها و نظرات کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که از گذشته قوی تر هستیم.
نماینده مردم طرقبه در مجلس با بیان اینکه آمریکا اکنون بیش از تمامی زمان ها در انزوا قرار گرفته است، ادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت های دیپلماسی، جبهه اقتصادی متشکل از کشورهای ایران، چین، ترکیه و روسیه تشکیل دهیم و از طریق مکانیزم‌های پالس بانکی و ارزی مشکل مربوط به تحریم ها را بی اثر کنیم.
سیام**۹۳۱۴**۱۵۳۵

انتهای پیام /*


سیاسی


نطق میان دستور


ستون پنجم


بازنشستگان

نظرات بسته شده است.