از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 64335

393 بازدید

«محمد علی تبرایی» دبیر اجرایی خانه احزاب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، با اشاره به مصوبه شورای مرکزی این تشکل، گفت: تا آخر آبان ماه امسال مجمع عمومی خانه احزاب برگزار می شود و احزابی که توانستند خود را با قانون جدید تطبیق دهند می توانند در این مجمع حضور […]

«محمد علی تبرایی» دبیر اجرایی خانه احزاب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، با اشاره به مصوبه شورای مرکزی این تشکل، گفت: تا آخر آبان ماه امسال مجمع عمومی خانه احزاب برگزار می شود و احزابی که توانستند خود را با قانون جدید تطبیق دهند می توانند در این مجمع حضور داشته باشند.
وی افزود: کمیسیون ماده ۱۰ احزاب به تشکلهای سیاسی تا چهاردهم تیرماه فرصت داده بود مجمع عمومی و کنگره برگزار کنند و احزابی که نتوانستند در این مهلت قانونی انتخابات مجمع عمومی و کنگره برگزار کنند در صورتی که عذر موجه ای داشته باشند تا آبان فرصت دارند تا خود را با قانون جدید تطبیق دهند.
تبرایی اظهار داشت: دوره خانه احزاب سه ساله است و به شکل قانونی شهریور ماه به پایان می رسد. با توجه به اینکه کمیسیون ماده ۱۰ سه ماه دیگر به احزاب فرصت داده، شورای مرکزی خانه احزاب تصمیم گرفته است مجمع عمومی را آخر آبان برگزار کند.
دبیر اجرایی خانه احزاب تاکید کرد: رئیس خانه احزاب با قرعه کشی و به شکل چرخشی از میان سه جریان اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل انتخاب می شود و نامزد ریاست این تشکل به پیشنهاد فراکسیون ها به رای گذاشته می شود.
سیام**۳۲۰۲**۱۵۵۳

انتهای پیام /*


سیاسی


محمد علی تبرایی


خانه احزاب


کمیسیون ماده ۱۰ احزاب

نظرات بسته شده است.