از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 63470

67 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان در خطبه های این هفته نماز جمعه دامغان، افزود: برخورد مجلس با دولت قابل تقدیر بوده و مشکلات کشور در فضای مناسبی مطرح و پرسش و پاسخ به عمل آمد . امام جمعه دامغان اضافه کرد: در حالی که عناصر خارجی و دشمنان به […]

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان در خطبه های این هفته نماز جمعه دامغان، افزود: برخورد مجلس با دولت قابل تقدیر بوده و مشکلات کشور در فضای مناسبی مطرح و پرسش و پاسخ به عمل آمد .
امام جمعه دامغان اضافه کرد: در حالی که عناصر خارجی و دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین دولت و مجلس بودند، با هماهنگی این دو قوه شکست خوردند.
وی تصریح کرد: نمایندگان مشکلات مردم را مطرح کرده و نشان دادند جایی که منافع ملت در میان باشد حزبی عمل نکرده و به فکر منافع عمومی هستند.
حسینیان به برگزاری جشنواره ملی پسته دامغان از ۱۲ شهریور ماه اشاره و گفت: این جشنواره باید باجدیت برگزار شده و کشاورزان در کارگاه های این جشنواره شرکت کنند تا از دانش روز بهره مند شده و کشاورزی نوین انجام دهند.
امام جمعه دامغان اضافه کرد: برگزاری جشنواره ملی پسته دامغان فرصت مناسبی است تا این محصول را به سرمایه گذاران، باغداران، بازرگانان و سفرای خارجی معرفی کنیم.
حسینیان با تبریک عید غدیر، تصریح کرد: بنابه گفته پیامبر(ص) هر که امامت علی(ع) را انکار کند نبوت پیامبر را انکار کرده و هر کس نبوت پیامبر را انکار کند گویی خداوند را انکار کرده است ، این امر بیانگر مقام حضرت امیرالمومنین (ع) است .
وی به دهم شهریور ماه، سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی اشاره کرد و گفت: امنیت امروز کشور مدیون مجاهدت های نیروهای مسلح است.
۹۸۵۶/۶۱۶۷

انتهای پیام /*


سیاسی


نمازجمعه


حسینیان


دامغان

نظرات بسته شده است.