از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 63413

81 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، حجت الاسلام حسین توسلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس که مسجد الغدیر این شهربرگزارشد ضمن تبریک دهه ولایت گفت: مشکلات اقتصادی موجود با تغییر مدیران فعلی و تدبیرمدیران لایق برطرف می شود.وی با اشاره به سئوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور اظهار داشت: درسئوال از رئیس جمهورجلوه زیبایی از […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، حجت الاسلام حسین توسلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس که مسجد الغدیر این شهربرگزارشد ضمن تبریک دهه ولایت گفت: مشکلات اقتصادی موجود با تغییر مدیران فعلی و تدبیرمدیران لایق برطرف می شود.
وی با اشاره به سئوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور اظهار داشت: درسئوال از رئیس جمهورجلوه زیبایی از مردم سالاری اسلامی در کشور ما اتفاق افتاد.
امام جمعه پردیس عنوان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۴ روش تذکر، سئوال، استیضاح و تحقیق و تفحص بر عملکرد دولت نظارت می کنند، نمایندگان سوالات خود را در خصوص تحریم بانک‌ها، مشکل بیکاری، رکود اقتصادی و افزایش بی رویه ارز مطرح کردند و رئیس جمهور با حضور در مجلس شورا ی اسلامی به آنها پاسخ دادند.
توسلی با اشاره به پاسخ های رئیس جمهور خاطر نشان کرد: بر اساس آمار اعلام شده توسط رئیس جمهور، بیش از ۱۲ میلیارد کالای قاچاق وارد کشور می شود وبه همین دلیل تعطیلی کارخانجات داخلی و بیکاری کارگران را شاهد هستیم .
وی در ادامه افزود: در این پرسش و پاسخ ضمن رعایت اخلاق مشکلات بازگو و جایگاه مجلس شورای اسلامی هم حفظ شد.
امام جمعه پردیس ضمن تقدیر از برگزاری جشن‌های دهه کرامت اظهار داشت: کیفیت برگزاری جشن‌های دهه کرامت بهتر ازسال گذشته بود و حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان درجشن‌هایی که از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهرهای پردیس و بومهن برگزار شده چشمگیر بود.
تهرام/۹۴۴۱ / ۱۵۳۹

انتهای پیام /*


سیاسی


امام جمعه پردیس


مشکلات کشور


عملکرد ضعیف مدیران

نظرات بسته شده است.