از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 63378

96 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در هفته دولت گفت : یکی از مهمترین برنامه ها در هفته دولت ، تبیین علت ماندگاری نام شهیدان رجایی و باهنر در جامعه است ولی جای تأسف است که افراد […]

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در هفته دولت گفت : یکی از مهمترین برنامه ها در هفته دولت ، تبیین علت ماندگاری نام شهیدان رجایی و باهنر در جامعه است ولی جای تأسف است که افراد به ویژه رسانه ها به درستی به معرفی این الگو برای جوانان نپرداختند.
وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر با تمام وجود پای انقلاب و ولایت فقیه ایستادند و این همان رمز ماندگاری نظام است که امروز ملت نیز به این روش تأسی کرده اند و با تمام وجود پای انقلاب ، اسلام و ولایت فقیه ایستاده و برای برابر زیاده خواهی دشمنان استفامت می کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآورشد: ملت ایران با آگاهی از توطئه های دشمن و شناخت و درک صحیح از شرایط کشور ، تهاجم دشمنان را خنثی می کنند و پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.
وی با اشاره به این که امور اقتصادی همواره مورد توجه حضرت علی (ع) قرار داشته افزود : حضرت علی (ع) در نامه ای خطاب به مالک اشتر می فرمایند که توجه به اقتصاد همراه با عدالت و مهربانی ، لازمه خشنودی و اطمینان مردم به حکومت است.
محمودی با یادآوری سالزو شهادت شهیدان قدوسی و دستجری توسط منافقین کوردل اظهارداشت: در کارنامه منافقین پلید ،مقابله با انقلاب اسلامی ، ترور بسیاری از سران نظام ، شهادت بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم و همراهی با صدام جنایتکار در ۸ سال جنگ تحمیلی مشاهده می شود و امروز این افراد می خواهند که خود را ناجی ملت ایران معرفی کنند.
وی تأکید کرد: ملت ایران هیچ گاه جنایات منافقین را فراموش نکرده و آنان با بزک چهره کریه خود نمی توانند ذهن مردم و جوانان را منحرف کنند.
وی با تبریک عید غدیر خم گفت : اگر غدیر به وجود نمی آمد ، امامت ناقص می ماند، امسال به لطف الهی و همت مردم ولایتمدار غدیر حال و هوای بهتری داشت و با برپایی سفره های اطعام و ایستگاه های صلواتی ، شرایط بهتری از عید غدیر را در جامعه شاهد بودیم.
تهرام/۷۲۵۴ / ۱۵۳۹

انتهای پیام /*


سیاسی


غدیر


ولایت فقیه


ورامین

نظرات بسته شده است.