از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 56720

60 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنور با اشاره به اینکه پس از سخنان آقای روحانی شاهد حملات در داخل و خارج علیه نظام بودیم، اظهار داشت: موضع مستحکم دکتر روحانی در مقابله با آمریکا، ارزشمند و تعیین کننده است.امام جمعه بجنورد در […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنور با اشاره به اینکه پس از سخنان آقای روحانی شاهد حملات در داخل و خارج علیه نظام بودیم، اظهار داشت: موضع مستحکم دکتر روحانی در مقابله با آمریکا، ارزشمند و تعیین کننده است.
امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به اینکه دشمن از نماز جمعه هراس دارد گفت: این ترس به دلیل جایگاه این آیین عبادی و سیاسی است زیراکه نماز جمعه حرکتی جمعی و نمادی از اتحاد و وحدت است که همدلی را به نمایش می گذارد.
وی افزود: یکی از عوامل که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند همان وحدت کلمه و پیوند دل ها بود که توانست انقلاب را به مقصود برساند.
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه قرارگاه اصلی مبارزه با تهاجم فرهنگی نماز جمعه است گفت: اگر این انقلاب به غیر از نماز جمعه چیزی دیگر به ملت نداده بود، برکات همین آیین برای ما کافی بود.
وی خاطرنشان کرد: در جبهه فرهنگی، نمازجمعه سنگر و دژ مستحکم و قرارگاه اصلی مبارزه با تهاجم فرهنگی است و به همین خاطر هم دشمن از نماز جمعه هراس دارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه بعضا تبلیغات نادرست علیه نماز جمعه وامامان جمعه صورت می گیرد گفت: این تبلیغات نشان ترس از این قرارگاه فرهنگی است لذا به این سنگر حمله های ناجوانمردانه می شود.
امام جمعه بجنورد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به معرفی استاندار جدید، از تغییرهای زودرس و بی ثباتی مدیریت ها در این استان انتقاد کرد و گفت: ۶ سال در بجنورد حضور دارم و در این مدت چهار استاندار دیده ام.
وی گفت: بگذاریم مسئولیت های کلان ثبات داشته باشد زیرا اگر مدیریت ها ثبات نداشته باشد سنگ روی سنگ بند نمی شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تقدیر از زحمات استاندار قبلی و خوش آمد به استاندار جدید، بر استفاده از توان و ظرفیت جوانان تاکید کرد و افزود: انتظار می رود جوانان در عرصه های مختلف به کار گرفته شوند تا استان جان بگیرد.
وی با بیان اینکه استاندار جدید، چند دوره نماینده مجلس شورای اسلامی بوده است گفت: امید که با توانمندی ایشان، شاهد شتاب و همت بیشتر در توسعه استان باشیم.
امام جمعه بجنورد به سالروز عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت: عملیات مرصاد، مبارزه جبهه اسلام با منافقان بود و رزمندگان ما با آخرین ضربه به جبهه نفاق توانستند سربلند شوند.
وی همچنین به هفته ملی مهارت اشاره کرد و گفت: مهارت و کار آموزی لازمه رونق اشتغال است و جوانان و دانش آموزان باید مهارت یاد بگیرند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: اشتغال در کنار درس مکمل است و برای ایجاد اشتغال و رونق بازار کار باید شرایط مهارت آموزی فراهم شود.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*


سیاسی


نماز جمعه


هراس دشمن


خراسان شمالی

نظرات بسته شده است.