از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 54530

136 بازدید

به گزارش خطرنگار، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این دیدار بر حمایت این کمیسیون از شرکت های دانش بنیان و فناور تاکید کرد.محمدرضا عارف، توسعه تجاری سازی ایده های فناورانه را به مدیران شرکت های مستقر در مجتمع علم و فناوری شهرکرد مورد تاکید قرار داد.رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال […]

به گزارش خطرنگار، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این دیدار بر حمایت این کمیسیون از شرکت های دانش بنیان و فناور تاکید کرد.
محمدرضا عارف، توسعه تجاری سازی ایده های فناورانه را به مدیران شرکت های مستقر در مجتمع علم و فناوری شهرکرد مورد تاکید قرار داد.
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار گفت: ۱۳۰ شرکت دانش بنیان و فناور در استان فعال است.
اسماعیل پیرعلی افزود: شرکت های دانش بنیان این استان سال گذشته ۱۷۴ هزار و ۳۵۰ دلار محصولات شبیه سازی آزمایشگاهی و نرم افزار صادر کردند.
به گزارش خطرنگار، پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری هم اکنون در انجمن پارک های علم و فناوری آسیا
(ASPA) و اتحادیه جهانی پارک های علم و فناوری (IASP) عضویت دارد.
در این دیدار معاونان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، استاندار چهارمحال و بختیاری ، روسای دانشگاه های استان و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
محمدرضا عارف و اعضای این کمیسیون از جهاد دانشگاهی و بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری دیدن کردند و از نزدیک در جریان امور این نهادهای علمی قرار گرفتند.
بیش از ۴۰ هزار دانشجو در استان چهارمحال و بختیاری به تحصیل اشتغال دارند.
۲۰۹۷

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


مجلس


گارک علم و فناوری


شهرکرد

نظرات بسته شده است.