از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 54424

55 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، تجمع کنندگان که تعداد آنها بیش از ۱۰۰ نفر تخمین زده شد شنبه شب در حالی که بشکه های خالی آب در دست داشتند نسبت به بی توجی مسئولان محلی به آبرسانی به این شهرمرزی اعتراض کردند.تجمع کنندگان با سردادن شعار نسبت به توجهی به مشکلات این شهر که به مهاجرت […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، تجمع کنندگان که تعداد آنها بیش از ۱۰۰ نفر تخمین زده شد شنبه شب در حالی که بشکه های خالی آب در دست داشتند نسبت به بی توجی مسئولان محلی به آبرسانی به این شهرمرزی اعتراض کردند.
تجمع کنندگان با سردادن شعار نسبت به توجهی به مشکلات این شهر که به مهاجرت اهالی منجر شده نسبت به خشک شدن نخلستان ها، از بین رفتن دامداری ها و شوری بیش از حد آب شرب این بخش مرزی اعتراض کردند.
استاندار خوزستان با حضور در میان تجمع کنندگان گفت:با توجه به محدودیت ها وکاهش بارندگی آب مورد نیاز نخلستانهای منطقه رهاسازی شده و در حال رسیدن به منطقه مارد است و پس از آن از طریق رودخانه بهمنشیر به نخلستان های منطقه منتقل می شود.
غلامرضا شریعتی اظهار داشت:خط انتقال آب طرح غدیر از تصفیه خانه جامع آب آبادان به ایستگاه جمشید آباد آبادان به پایان رسیده و پس از تست اولیه آب طرح غدیر به اروندکنار منتقل که نتیجه آن کاهش شوری آب شرب منطقه است.
وی افزود:ساخت یک واحد آب شیرین کن پس از منافصه در ۱۵ مردادماه در اروندکنار اجرا می شود که در پی آن آب اروندکنار از وضعیت پایداری برخوردار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خطرنگار، تا لحظه مخابره تجمع کنندگان از صحبت های استاندار خوزستان قانع نشده و مقابل بخشداری به تجمع خود ادامه دادند.
اروندکنار با ۱۲ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب آبادان و روبه روی شهر فاو عراق قرار دارد.
به گزارش خطرنگار، استاندار خوزستان در سفر به شهرستان آبادان با حضور در برخی از روستاها با اهالی روستاها گفت و گو کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
۷۱۰۰/۳۰۱۵/۶۰۶۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


تمجع


اروندکنار


ابادان

نظرات بسته شده است.