از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 54189

62 بازدید

آتش پاد علی تراب پور جمعه در گفت و گو با خطرنگار، اظهار داشت: ساعت ۱۸:۳۹ عصر جمعه خبر رخداد حریق سنگین در محوطه باربری قدیمی در حوالی سه راهی تپه اهواز اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی آتش نشانان را باتمام امکانات از ۲ ایستگاه کوی سپیدار و کوی صادقیه به محل حادثه گسیل […]

آتش پاد علی تراب پور جمعه در گفت و گو با خطرنگار، اظهار داشت: ساعت ۱۸:۳۹ عصر جمعه خبر رخداد حریق سنگین در محوطه باربری قدیمی در حوالی سه راهی تپه اهواز اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی آتش نشانان را باتمام امکانات از ۲ ایستگاه کوی سپیدار و کوی صادقیه به محل حادثه گسیل کرد.
وی افزود: بر اساس گزارش فرمانده تیم عملیات ، در محوطه باربری تعداد ۹ دستگاه انواع خودروی سنگین و یک دستگاه خودروی سواری در نزدیکی محل انباشت و دپو تعداد بسیار زیادی اتواع لاستیک ضایعاتی و فرسوده قرار داشتند که به دلیل حریق لاستیک ها و جریان وزش باد شعله های سرکش آتش به خودروهای سنگین سرایت کرده و درحال گسترش به تمام محوطه بود.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی بیان کرد: آتش نشانان با تلاش فراوان موفق شدند پس از گذشت حدود ۲ ساعت حریق راکنترل و مهار کنند .
وی گفت: درجریان این حریق سنگین کابین یک دستگاه از خودروها به صورت ۱۰۰درصد سوخت و به هشت کابین سایر خودروها خساراتی وارد شده است .
تراب پور توضیح داد: صحنه حادثه مشکوک است ولی علت یابی حادثه پس از بازرسی ازمحل توسط تیم کارشناسی سازمان آتش نشانی اهواز اعلام می‌شود.
۷۱۶۴/۶۰۰۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


آتش سوزی


گاراژ

نظرات بسته شده است.