از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 54099

144 بازدید

به گزارش روز جمعه گروه علمی خطرنگار، از روزنامه دیلی میل، دیوان محاسبات آمریکا با توجه به تاخیرهای ایجاد شده در ساخت کپسول های فضایی تجاری جدید شرکت های ‘بویینگ’ و ‘اسپیس ایکس’ هشدار می دهد که سازمان فضایی آمریکا (ناسا) به یک برنامه پشتیبانی برای دسترسی به فضانوردان در فضا نیاز دارد.هر دو این […]

به گزارش روز جمعه گروه علمی خطرنگار، از روزنامه دیلی میل، دیوان محاسبات آمریکا با توجه به تاخیرهای ایجاد شده در ساخت کپسول های فضایی تجاری جدید شرکت های ‘بویینگ’ و ‘اسپیس ایکس’ هشدار می دهد که سازمان فضایی آمریکا (ناسا) به یک برنامه پشتیبانی برای دسترسی به فضانوردان در فضا نیاز دارد.
هر دو این شرکت ها تصمیم دارند که تا پایان سال پروازهای آزمایشی خود را انجام دهند، اما دیوان محاسبات آمریکا اعلام می کند که طرح های آنها احتمالا با تاخیر روبه رو می شود.
دیوان محاسبات آمریکا نگران است که در صورت افزایش این تاخیرها، شکافی در دسترسی آمریکا به ایستگاه بین المللی فضایی ایجاد شود.
در گزارش این دیوان آمده است که تاخیرهای اضافی می تواند به ایجاد شکافی در دسترسی آمریکا به این ایستگاه فضایی منجر شود، زیرا قرارداد ناسا با شرکت فضایی سایوز نوامبر ۲۰۱۹ میلادی پایان می یابد.
این گزارش می افزاید: ناسا یک برنامه احتیاطی برای اطمینان از دسترسی بی وقفه آمریکا به ایستگاه بین المللی فضایی ندارد.
علمی**۲۰۳۸**۱۳۶۸

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


ناسا


فضانوردان

نظرات بسته شده است.