از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 54079

61 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام و المسلمین یحیی صالح نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه کن اظهار داشت: امروز باید هرایرانی یک سرباز اقتصادی برای کشور باشد و با تحریم کالاهای امریکایی با شیطان بزرگ مقابله کند.وی تصریح کرد: درطول ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، میلیونها فارغ التحصیل و استاد برای نظام تربیت شد […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام و المسلمین یحیی صالح نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه کن اظهار داشت: امروز باید هرایرانی یک سرباز اقتصادی برای کشور باشد و با تحریم کالاهای امریکایی با شیطان بزرگ مقابله کند.
وی تصریح کرد: درطول ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، میلیونها فارغ التحصیل و استاد برای نظام تربیت شد که با یاری این افراد بزرگ می توان سرعت رشد علمی کشور را افزایش داد و همچنین با استفاده از تکنولوژی و علم می توان محصولات راهبردی دشمنان را مهندسی معکوس کنیم.
امام جمعه کن در ادامه بر انتصاب مدیران شجاع و انقلابی تاکید کرد وگفت: با انتصاب مدیران شجاع و انقلابی توان شجاعت و رزم اقتصادی در برابر دشمنان افزایش می یابد.
وی خاطرنشان کرد: بایدحاشیه ها را حذف و به استحکام و ساخت درونی قدرت نظام اسلامی بپردازیم و همچنین درحوزه های اقتصادی و فضای مجازی باید بیشتر کار و تلاش کنیم تا دشمنان طمع نورزند.
حجت الاسلام صالح نیا با اشاره به نامه حضرت علی(ع) به استاندار اهواز گفت: در برخورد بافشار ها قاطع باشیم و امام علی (ع) پس ازدریافت گزارش تخلف یکی ازمدیران ، طی نامه ای به استانداراهواز می فرماید: بلافاصله مدیر خاطی را از سمت خود برکنار و به مردم معرفی و او را رسوا کرده و به زندان بیندازید و به زیردستان اگر دربرخورد با این فرد کوتاهی شود شما را به زشت ترین نوع برکنار می کنم.
تهرام/۷۲۴۳/ ۱۵۳۹

انتهای پیام /*


سیاسی


ملت ایران


امام جمعه کن


جنگ جدید

نظرات بسته شده است.