از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 53306

72 بازدید

محمد هادی مرعشی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: ماموران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از ورود تروریستها و اشرار با محموله مواد منفجره و سلاح مطلع و با تشکیل چند اکیپ عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شدند. وی افزود: ماموران حین گشت زنی و مراقبت از مرز […]

محمد هادی مرعشی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: ماموران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از ورود تروریستها و اشرار با محموله مواد منفجره و سلاح مطلع و با تشکیل چند اکیپ عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: ماموران حین گشت زنی و مراقبت از مرز مقارن ساعت چهار بامداد امروز در منطقه گدار ناهوک با تروریستهای مسلح درگیر شده که با توجه به حجم آتش مرزبانان به آن سوی مرز گریختند.
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در پاکسازی محل درگیری ۱۰ عدد تله انفجاری، ۱۱ قبضه سلاح کلاشینکف ، یک قبضه سلاح آرپی جی و تعدادی نارنجک دستی کشف شد.
به گزارش خطرنگار، اعضای گروهک تروریستی پنجم تیرماه جاری نیز از طریق مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان قصد ورود به داخل خاک جمهوری اسلامی و انجام عملیات تروریستی داشتند که با رشادت نیروهای مرزی سپاه و بسیج قلع و قمع و متواری شدند.
در آن درگیری تعدادی از تروریستها به هلاکت رسیده و زخمی و متواری شدند و سه نفر از نیروهای بسیجی نیز به فیض شهادت نایل آمده بودند.
سراوان در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان و همسایگی پاکستان قرار دارد.
۷۳۱۶ **۶۰۸۱

انتهای پیام /*


اجتماعی


دفاعی


امنیتی


گروهکها

نظرات بسته شده است.